Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Kate Potter #1

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
Liz18 Liz18
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 12

Rosalie_wesley

Rosalie_wesley

chodziło mi o godziny lekcyjne 🤗🤗🤗😂🤣😂🤣😂🤣😂

Odpowiedz
Liz18

Liz18

•  AUTOR

@Rosalie_wesley nie no, ok, zrozumiałam😂

Odpowiedz
Rosalie_wesley

Rosalie_wesley

plan lekcji mają taki jak mój gdyby nie to że ja mam 2 razy w tygodniu niemiecki😀🤗

Odpowiedz
1
Liz18

Liz18

•  AUTOR

@Rosalie_wesley nie wiedziałam, że w normalnych szkołach są eliksiry, transmutacja, obrona przed czarną magią itd.😂

Odpowiedz
Amix124

Amix124

Najlepsze było jak wymieniała jakie stworzenia xd

Odpowiedz
Vaporeon_Girl

Vaporeon_Girl

Mam pytanie to jest syriusz fan fiction czy remus fan fiction?

Odpowiedz
1
Liz18

Liz18

•  AUTOR

@Vaporeon_Girl Z Remusem

Odpowiedz
Vaporeon_Girl

Vaporeon_Girl

@Liz18 dzięki bo szukałam takiego opowiadania

Odpowiedz
1
Tora_Dexford

Tora_Dexford

Super część czekam na next.

Odpowiedz
1
Sara_Pevensie

Sara_Pevensie

Super!!💞
Kiedy next?😊

Odpowiedz
1
Liz18

Liz18

•  AUTOR

@Sara_Pevensie dzięki💜
Kiedy wstawię😂 a tak serio to nie wiem, wstawiam, albo kiedy mi się przypomni o serii, albo kiedy uznam, że czas między częściami jest odpowiedni, ewentualnie jak dzisiaj jak jest część za coś😂

Odpowiedz
Sara_Pevensie

Sara_Pevensie

@Liz18 oki,czekam❣️

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej