Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Wonderful Muggle – #28

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.

Komentarze sameQuizy: 62

The_Angel_Princess

The_Angel_Princess

Skoro Katie teoretycznie była mugolem i Dumbledore pozwolił jej uczuć się w Hogwarcie to pewnie ministerstwo coś o tym wiedziało. I skoro Katie jest córką Syriusza i teraz pojawiła się Umbridge z Jakem 🤔
Nie chodzi tu o to ażeby wyciągnąć od Katie informacje na temat pobytu Syriusza? Może Umbridge w jakiś sposób się tego domyśliła i teraz chce złapać "przestępce" wraz z Katie?
(Przepraszam, że tak chaotycznie 😅)
A opo jak zwykle super 😍🤗

Odpowiedz
_ma_ry_

_ma_ry_

Hmm… Co ten Jake kombinuje? Mam nadzieję, że nie donosi… Albo może jest jakimś szpiegiem ministerstwa… To chyba jeszcze gorzej. Coś tu nie gra…

Ale quiz jak zwykle super i oczywiście czekam na next <3

Odpowiedz
2
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@_ma_ry_ też się zastanawiam haha
Dziękuję ♥️

Odpowiedz
2
Olianu

Olianu

Tego Jake to trzeba serio uśmiercić… współpracuje z Umbridge i dobiera się do Katie

Odpowiedz
2
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@Olianu ciekawe teorię 😂
Kurde jak to brzmi haha

Odpowiedz
2
Katie_Weasley

Katie_Weasley

Super część :) Minus taki że Katie spotyka sie z tym śmieciem… On jest jakimś szpiegem Umbridge! Taki mi się wydaje… I może zrobi coś bardzo bardzo głupiego i wyślą go do Azkabanu i wtedy skonczy mu sie eliksir wielosokowy i okaże się że to jakiś śmierciożerca! – moje pomysły są naprawde głupie hehe
PS. Kocham to opowiadanie i ciesze sie ze tak szybko wrzuciłaś t/ą część. No właśnie kidy będzie next??? Bo nmg się doczekać

Odpowiedz
3
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@Katie_Weasley nie głupie, a kreatywne haha. Ooooo bardzo mi miło :3 a tu cię zaskoczę bo mam zamiar postarać się napisać do niedzieli

Odpowiedz
Katie_Black

Katie_Black

Po 1 co ten smierdziel robił z umbrige , może jest jej synem , o fu wspolczuje chłopakowi albo pracuje dla niej żeby wyciągnąć informacje od katie..
A po 2 wrzucaj następna cześć , musza uratować ojca, katów leci z nimi

Odpowiedz
3
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@Katie_Black tylko jakie informacje? 🤔🤔
Mam zamiar jak najszybciej napisać kolejną część haha

Odpowiedz
1
NieZnana99

NieZnana99

Opowiadanie było super. Jestem ciekawa co oni tam robią na tych całych spotkaniach, że George nie jest aż tak zazdrosny.😅
Czekam na next?

Odpowiedz
3
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@NieZnana99 haha ja nie widzę tutaj nic złego. Właśnie chodzi mi o to, żeby każdy pisał to, co myśli :3
Ps: mam nadzieję, że twój jutrzejszy dzień będzie lepszy :3

Odpowiedz
1
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@Zosia-4 spokojnie, nic jeszcze nie jest powiedziane

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (3)
.snape_head.

.snape_head.

Jest super

Odpowiedz
2
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@.snape_head. dziękuję 😊

Odpowiedz
1
Jasmine_Wasley

Jasmine_Wasley

naprawde extra tylko szkoda że tak krutko ciepło pozdrawiam 🥰

Odpowiedz
2
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@Jasmine_Wasley wolę dodawać takie krótsze części, żeby aktywność nie spadła i żebyście nie musieli za długo czekać

Odpowiedz
1
Jasmine_Wasley

Jasmine_Wasley

@RoxiBlack aha spoko rozumiem 🥰

Odpowiedz
2
Fred_and_George_lover

Fred_and_George_lover

Super część!!
Te części są coraz lepsze!!
Bardzo mi sie podoba ta seria i nie mogę się dozekac nowej części!
Pozdrawiam cieplutko❤

Odpowiedz
2
Fred_and_George_lover

Fred_and_George_lover

@RoxiBlack
no duuh!
Ta część była świetna!!
Jestem molem książkowym i cały czas siedzę nad ksiązkami i na wattpadzie ale bardzo cieżko jest znaleźć dobre opowiadania!
A to opowiadanie jest po prostu świetne!

Odpowiedz
2
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@Fred_and_George_lover dziękuję 😊 cieszę się, że tyle osób docenią moją pracę, bo ja tego nie potrafię ♥️♥️♥️

Odpowiedz
3
pokaż więcej odpowiedzi (1)
_shattered_

_shattered_

Kurcze… Jak teraz czytam jak Katie spotyka się z Jake'iem (na prawdę nie wiem jak się pisze) a nie z George'em to mi mózg wychodzi nosem (jak kolwiek to brzmi)! Ekhem… Także no… Super opko!🖤

Odpowiedz
3
RoxiBlack

RoxiBlack

•  AUTOR

@_shattered_ haha no faktycznie to się porobiło, a wszystko przez to, że każde z nich tak bardzo boi się wyznać swoje uczucia ☹️ i dziękuję

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej