Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

On the blade|Part 3|Tenebræ

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
Mal_Kaldvind Mal_Kaldvind
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 40

6Lilith9

6Lilith9

💜

Odpowiedz
1
_creepypastowa_

_creepypastowa_

Będę czekać na kolejną częśc ^^

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@_creepypastowa_ Niedługo się pojawi ^°^

Odpowiedz
Nightmare_of_dreams

Nightmare_of_dreams

O ja! Ale to fajne! Czekam na ciąg dalszy! =^.^=

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Nightmare_of_dreams Dziękiii <3 Jeszcze w tym tygodniu POWINNO się pojawić ^^

Odpowiedz
1
Nightmare_of_dreams

Nightmare_of_dreams

Odpowiedz
1
sylwia11ipol

sylwia11ipol

OMG. CZEKAM NA NEXT! *-* SUPER!

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@sylwia11ipol OMG Thanks ^-^

Odpowiedz
ykina112

ykina112

jestem ciekawa co z tego wyjdzie :)

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@ykina112 Ja też haha

Odpowiedz
Lila-chan

Lila-chan

O kurw, czekam na next

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Lila-chan Cieszę się😅❤

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

cuuudoooooo *^^* czekamm :>

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika Danke <3 Za półtorej tygodnia będzie gotowe ^^

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind *uśmiech psychopaty* :DDDDD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika Jeff (smile to u too) XD

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind jak moj o rok starszy kolega kiedys sie bal mojego usmiechu [*] XDD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika A jak ja się śmieję to wszyscy włączają kamerę i nagrywają opętanie przez szatana ;-; #śmiechzpiekieł

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind ja jak mialam 4 lata to weszlam na lozko i zaczelam sie smiac jak belzebub, jezuuu XDDDD jak ja sie wtedy smialam jak piexdolony szatan lub jeszcze gorzej XDDDDDD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika XDDD Jpr jaka patologia XD

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind jeszcze gorsza byla, gdy rodzice byli w domu, raz mnie sama zostawili z jakims telefonem i ja chcialam do kogos dzwonic bo w moim pokoju byl komar, jezu jak ja wtedy plakalam, przez 2 dni do swojego pokoju nie chcialam wchodzic XDDDD i jeszcze do kogos zadzwonilam, ale nic nie bylo na koncie, to byl jakis nieznany numer. pomysl sobie ze taki nieznany numer nagle mnie namierza i porywa, patola lvl 100 XDDDDD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika A co jeśli ten nieznany numer to dostawca pizzy?🤔 Wtedy to co innego xD

Odpowiedz
2
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind to pomysl sobie, ze ten nieznany numer odbiera i ja takie ,,POMOCY W MOIM POKOJU JEST KOMAR” glosem 4-latki i zaplakana xDDDDDD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika I on się rozłącza i zaczyna się zastanawiać „Co ja do cholery robię w swoim życiu? Słucham ludzi co boją się komarów.”

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind ale potem sobie uświadamia, że naprawił życie wszystkich ludzi na świecie przez to, że wysłuchał jakiej pizzy chcą i gdyby nie on to by nie dostali pizzy

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika Ale nawet fajna praca. Słuchasz o marzeniach o pizzy innych ludzi i ci za to jeszcze płacą ;-;

Odpowiedz
1
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind no, cały dzień z myślą o pizzach…. zajexbioza *o* jak moja kariera orzeszka sie nie uda to przerzucam sie na sluchacza marzeniach o pizzy XD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Jikazushifuarikika XD mamo, już wiem kim chce zostać w przyszłości. Będę słuchać ludzi co chcą pizzę XD

Odpowiedz
Jikazushifuarikika

Jikazushifuarikika

@Mal_Kaldvind moja mama byłaby dumna, szczególnie, że prawie jej cała rodzina to naukowcy i bedzie sie zastanawiala, po co chciala miec te drugie dziecko XDDDDD

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR
Odpowiedz
1
Krwawy_Jednorozec

Krwawy_Jednorozec

czekam na nexttt

Odpowiedz
2
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Krwawy_Jednorozec Oki. Mam nadzieję że przez tydzień się pojawi, ale nie jestem pewna.

Odpowiedz
1
Krwawy_Jednorozec

Krwawy_Jednorozec

@Mal_Kaldvind będę czekać <333

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Krwawy_Jednorozec Cieszę się ^^

Odpowiedz
1
Wunter

Wunter

Czekaaaaaam genialne *-*
Życzę głównej B)

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@I-Am-Happy Danke <3 No jeszcze nigdy na stronie głównej nie byłam. Byłoby fajnieee

Odpowiedz
Wunter

Wunter

@Mal_Kaldvind modzi rzadko dodają opowiadania i quizy z cp :/

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@I-Am-Happy No niestety.. Najwyżej mi zostanie IDENTITY XD

Odpowiedz
Mrs.Tomlinson

Mrs.Tomlinson

Czekam!

Odpowiedz
1
Mal_Kaldvind

Mal_Kaldvind

•  AUTOR

@Mrs.Tomlinson Super! Na następną część musisz jeszcze poczekać bo pierwsze piszę IDENTITY a później kolejną część tego ^^

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej