Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Felix Felicis #1

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 41

reachel005

reachel005

Naprawde kozak tak się wciągnęłam że nwm

Odpowiedz
2
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@TheEleven Dziękuję haha

Odpowiedz
1

Feliks_Waters

Ja mam na imię Feliks xDDDD

Odpowiedz
1
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@Feliks_Waters no widzisz XD

Odpowiedz
.exactly

.exactly

Świetne;)

Odpowiedz
1
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@carmy. Dzięki :)

Odpowiedz
1
Release

Release

Bardzo fajne opowiadanie kochana! 🧸

Odpowiedz
2
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@.Relashio. Dziękuję 🖤

Odpowiedz
1
Release

Release

@ragdol12 nie ma za co! ❤❤

Odpowiedz
2
MartweElikiry

MartweElikiry

Okej kozak jak narazie

Odpowiedz
1

kaktusik965

Mega fajne 😉 nie mogę się doczekać następnego 😃

Odpowiedz
2
singularainty

singularainty

@ragdol12
Bardzo fajne opowiadanie. Powodzenia w pisaniu 🐍

~Have a nice Day~

Odpowiedz
1
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@IsabelleSomerville dzięki ✌️💚
~ You Too ~

Odpowiedz
_Anguria.okay

_Anguria.okay

Super opowiadanie! Przyjemnie i szybko się czyta. Ale jest jedno „ale” tutaj Felix Felicis działa tak jakby wywoływało uczucie szczęścia, ale w książce raczej chodziło o to, że daje tzw. Farta, ale to fanfik więc się nie przyczepiam tak😊

Odpowiedz
5
Dark_Horse

Dark_Horse

@_Arbuzix_02 no właśnie też się zastanawiam jak można kogoś podtruć płynnym szczęściem??

Odpowiedz
2

t...e

Miło się czyta, oby tak dalej 😁

Odpowiedz
1
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@Emma.Rose.Weasley dziękuję 😊

Odpowiedz

m...0

Bardzo fajnie się czytało😊

Odpowiedz
1
ragdol12

ragdol12

•  AUTOR

@misiazek202 dziękuję 🥰

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej