Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

It Doesn’t Matter — PROLOG

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 26

dontcare

dontcare

osz kurczę to coś dla mnie (+_+)

Odpowiedz
taetaecutie

taetaecutie

Jejku takk kocham too 💜💜

Odpowiedz
1
Winterbear

Winterbear

Już trzeci raz to czytam hehe

Odpowiedz
2
miioshi

miioshi

Omg, trafiłam tu przez jakąś dziewczynę na watt, którą o tym napisała, i chyba nie żałuję

Odpowiedz
1
zozoleqqqqq

zozoleqqqqq

Przez to cały dzień nie mogłam przestać o tym myśleć NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ ZA POGORSZENIE OCEN XDDD

Odpowiedz
1
Hamburgerowaa

Hamburgerowaa

I znowu tu powracam❤

Odpowiedz
2
MaSzKa123

MaSzKa123

Dobra walić to czytam jeszcze raz

Odpowiedz
1
vermija

vermija

Fajny

Odpowiedz
1
LorciaBaMbinos

LorciaBaMbinos

myślałam że na miniaturce jest ron Weasley z Harrego pottera xd

Odpowiedz
1
Licia_Chan

Licia_Chan

heeheheh ( tak jakby totalnie przypomina mi to pewne opko z wattpada z pewnego anime XD)

Odpowiedz
MisCreepy

MisCreepy

•  AUTOR

@LichiChan Nie czytam książek związanych z anime. Samego anime również nie oglądam

Odpowiedz
Licia_Chan

Licia_Chan

@MisCreepy aaaaAAha ale i tak jest totalnie cudowne^^

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej