Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

I’m your dream, by the way #16-ost.

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.

Komentarze sameQuizy: 37

potterwarta00

potterwarta00

Ohh niee! Mam tak rozdarte serduszko.. to było tak wspaniałe! Ale teraz jest mi też tak przykro 😣
No cóż.. powiem jedno. Na pewno tu jeszcze wrócę 😢💕

Odpowiedz
1
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@potterwarta00 Bardzo mi miło ♥

Odpowiedz
1
potterwarta00

potterwarta00

@Gryfonka2004 mi już nie tak bardzo, ale plus jest taki, że piszesz kolejną serię i że ta skończyła się happy endem 💖🙄

Odpowiedz
1
Patysiek.

Patysiek.

Ow, jakie urocze zakończenie.

Odpowiedz
1
Kimin

Kimin

Wiem, że komentuj po czsie, ale to co tworzysz jest BOSKIE!❤. Oby tak dalej! ❤😇😍

Odpowiedz
2
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@Kimin Dziękuję ❤️ Zapraszam do reszty moich dzieł hahah 💗

Odpowiedz
Sara.111333

Sara.111333

Ma być 2 sezon 😊

Odpowiedz
2
Aminoria

Aminoria

Omg!!! Proszę i sezon 2 z pikantniejszymi scenami 😏😏😂 A tak w ogóle to świeeetne ❤️❤️❤️

Odpowiedz
3
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@Aminoria Hahahah, dzięki 😅❤️

Odpowiedz
1
princessa_alexandra

princessa_alexandra

CHCĘ NASTĘPNY SEZON !!!! ( jak nie będzie to ja umrę !! )😭😭😭 BŁAGAM 😭😭😭

Odpowiedz
4
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@princessa_alexandra Hahah, coś tam jeszcze będzie 😅💞

Odpowiedz
1
ZuziaMendes

ZuziaMendes

Ja chcę Jeszczee :(

Odpowiedz
3
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@ZuziaMendes Będzie jeszcze 😇

Odpowiedz
2
ZuziaMendes

ZuziaMendes

Pięknie ♥ Awwww ♥♥♥
Ale, dziewczyno, przez Ciebie mam w głowie taki shiiiit, że masakra xd
Rozwaliłaś mnie xdd

Odpowiedz
3
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@ZuziaMendes Dzięki 💝
Ojej, czemu? 😅

Odpowiedz
ZuziaMendes

ZuziaMendes

@Gryfonka2004
No wiesz,
Te piękne widoki , Shawn , miłość itp a ja chcę jeszcze i nie mogę xddddd i wgl też tak chcę xddddd zwłaszcza że w twoich opowidaniach Shawn, nie dość że jest jeszcze lepszy niż normalnie (o ile tak się da xd) to zakażdym razem podoba mi się bardziej i z każdym opowiadaniem jest lepiej, piękniej i wgl a ty mnie tu na śmierć w męczarniach skazujesz xd bo co ja teraz będę robić jak nie mogę tego więcej czytać xd a większość o Shawnie i wgl Twoich już przeczytałam xd (tylko że z tym się jakoś zżyłam xd )

Odpowiedz
2
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@ZuziaMendes Aww, dziękuję 😍 No nie wiem, czy Shawn może być jeszcze lepszy niż normalnie 😅 Tak czy siak baaardzo mi miło. Mogę jedynie zaprosić cię do pozostałych opowiadań 💘 Może Nick lub Alfie też Ci się spodobają 😋

Odpowiedz
1
ZuziaMendes

ZuziaMendes

@Gryfonka2004
Na pewno sprawdzę :D <3

Odpowiedz
2
_ChocoLate_

_ChocoLate_

Kocham to opowiadanie z całego serca, dzięki niemy poznałam mojego idola, a jednocześnie zawsze byłam i wspierałam jego bohaterów – Vee i Shawna. Niejednokrotnie tu wrócę ❤

Odpowiedz
2
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@_ChocoLate_ Dziękuję… Naprawdę, tak mi miło 💞

Odpowiedz
2
aftertaste

aftertaste

Ojejku… To zakonczenie jest strasznie urocze… Ślicznie piszesz❤️❤️❤️ Kocham to opowiadanko❤️❤️❤️ Szkoda tylko, że to już koniec… Gratki takiego talentu I pomysłów💓❤️😘😍🌹💓🤟🏻

Odpowiedz
1
Gryfonka2004

Gryfonka2004

•  AUTOR

@ILoveQritting Dziękuję bardzo 😍 Ale, jak pisałam we wpisie, to jeszcze nie koniec 😌💞

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej