Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Heartbreaker #2

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 31

lysandrka

lysandrka

Żaby z tego dzieci nie wyszły XD Czekam!

Odpowiedz
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@lysandrka Ale są następne części. 😅

Odpowiedz
Shwanators

Shwanators

Czekam!

Odpowiedz
1
juliaxxxx

juliaxxxx

Ooo ktoś tutaj bd sie pieprzył ;p

Odpowiedz
1
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@juliaxxxx Mejbii

Odpowiedz

Aniiiaa

Odpowiedz
1

Aniiiaa

Super opowiadanie

Odpowiedz
1
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@Aniiiaa Dzięki ❤

Odpowiedz
just_alex

just_alex

„Czy on myslal ze bedziemy sie pieprzyc?
Nie mylil sie. Bedziemy sie pieprzyc. ” czy tylko mnie to rozwalilo? Ale ogolnie opowiadanie mega <3

Odpowiedz
3
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@just_alex To źle czy dobrze, że Cię rozwaliło? Hahah.

Odpowiedz
just_alex

just_alex

@zuziolekkk dobrze! rozwalilo mnie w dobrym sesnie. Tak sobie siedze spokojnie czytam i nagle zaczelam sie smiac hah

Odpowiedz
1
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@just_alex Uwierz, reakcja moich koleżanek była taka sama. Nawet, gdy czytałam któryś raz dla siebie również to zrobiłam.

Odpowiedz
just_alex

just_alex

@zuziolekkk czekam na kontynuacje, zostawilas nas w takim napieciu! ahh jak ty moglas! xd

Odpowiedz
1
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@just_alex Powiem w sekrecie, że 3 część jest na wattpadzie.

Odpowiedz
Lonelines

Lonelines

^-^

Odpowiedz
1
Sora.

Sora.

Jest mega, fajne, super, wspaniałe, piękne, śliczne, zajeb****, niezwykłe, niesamowite, słodkie i bardzo bardzo mi się podoba! 😍
Gdybym mogła więcej bym wypisała, ale nie chcę zaspamić Ci komentarzy 😂
A w ogóle to też nie lubię matematyki i fizyki 😖 To jest zło! 👌

Odpowiedz
2
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR

@Narusiowa. Aach, bardzo mi miło! ❤

Odpowiedz
1
DianaMalfoy

DianaMalfoy

Nie mogę się doczekać nexta! 😏♥

Odpowiedz
1
Zajefajna_osoba

Zajefajna_osoba

Ale i tak mega 😍

Odpowiedz
1
Broken_Hearts

Broken_Hearts

•  AUTOR
Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej