Walentynki z postaciami z seriali, kreskówek & anime – ZDRAPKA!

143 Super!
Udostępnij quiz
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 29

Gamerka_13

Gamerka_13

Z jakiej kreskowki jest Bow?

Odpowiedz
Twylla

Twylla

•  AUTOR

@Gamerka_13 She-ra i księżniczki mocy😊

Odpowiedz
dreesus

dreesus

nie wiedziałem że L jest gejem…

Odpowiedz
1

Malinka210109

Nieznam nikogo – weszlam w ten quiz bo bylam ciekawa i na okladce zdawalo mi sie ze jest kagami ale w quizie jej nie bylo

Odpowiedz
Twylla

Twylla

•  AUTOR

@Malinka210109 Kagami była w jednym z pytań, ale jest dużo odpowiedzi i nie zawsze wszystkie widać robiąc zdrapkę

Odpowiedz
Roxiefan_official

Roxiefan_official

Wspomnienia z Katarą. Tak mam katar:D Xddddd

Odpowiedz
1
undertuber2020

undertuber2020

1. Nie znam żadnej z postaci które dostalam
2.wszyscy których wylosowałam to dziewczyny a ja jestem dziewczyna

Odpowiedz
1
AkiShiKitsune

AkiShiKitsune

…. Dobra zrobiłam tą zdrapkę ale wszystkie postacie jakie wylosowałam nie znam XDDD

Odpowiedz
1
Isanka

Isanka

Okej czyli mam wszędzie dziewczynt oke

Odpowiedz
HermionaGranger150511

HermionaGranger150511

@Isanka Ja też😂

Odpowiedz
Rozmaryna

Rozmaryna

Dałabym walentynkę Geraltowi
On woli grosza ;D

EDIT
Uuu i pomogę Carmen w rosterkach sercowych 😏
Czy chodzi o Trzeszcza? 😏

Odpowiedz
1
Nagisa

Nagisa

Prezent od Luki 🥰🥰🥰
Lukanette życiem, po ostatnich odcinkach Miraculum, Marichat idzie na drugi plan, Andrien to świnia 😂😂😂

Odpowiedz
1
MaWacz

MaWacz

słabe to miałam to samo co Polixon2 i postaremczak2019
lol i nie chcę spędzić walentynek z diabłem lol i nie polecam 😬😑😤

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej