Z którymi postaciami Netflixa przeżyjesz niezapomniane Walentynki?


20 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 6

Solivess.

Solivess.

Kocham "1670"🤩
Świetna zdrapka!

Odpowiedz
1
jinu

jinu

Moon Dong-eun
Całkiem spoko jest ale moim fav jest obecnie bad boy Jae-jeon (tak ja często wybieram złe postacie, przynajmniej na tym momencie w którym jestem) i ten doktor, wgl jestem z bff na 9 odcinku gdzieś i to jest mega
Berlin
Nie znam ogl tego serialu ale jak główna postać to musi być fajny
Aniela
Aniela the best jedna z moich fav postaci w tym serialu, stan 1670
Kogoro Katsura
Muszę obejrzeć serię Rurouni Kenshin (pewnie źle zapisałam lol) ale się hot wydaje (tak tylko to się liczy)
Marcus Baker
Nie znam totalnie 😭
Mega quiz!! 😻😻😻😻 Zasłużone SG zdecydowanie

Odpowiedz
1
Anonim342

Anonim342

Czy ja właśnie zdrapałam 35 zdrapek chociaż nikogo tu nie znałam? Możliwe…
No dobra z tych wszystkich części oglądałam jedynie Wednesday
Fajne quizy💚

Odpowiedz
2
Anonim342

Anonim342

@.Vivian. z Netflixa to prawie nic a tak ogólnie to uwielbiam całego Marvela

Odpowiedz
1
.Vivian.

.Vivian.

•  AUTOR

@Anonim342 aaa dobra, ja też całkiem lubię, ale tutaj ewidentnie musi być Netflix 🙈

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej