4. Wygląd: wysoki i chudy a jakże, ma spory, szpiczasty nos i duże nawet jak na elfa uszy, ostre rysy twarzy, trójkątny podbródek, na twarzy widać pierwsze zmarszczki, ale w gruncie rzeczy jest jeszcze młody. Ma śniadą cerę, grube brwi i ciemne, lekko kręcące się włosy które rozpuszczone sięgają mu do połowy szyi, ale zwykle spina je w kucyk. (jeśli bardzo chcesz jakieś zdjęcie mu dawać to oczywiście mogą być różnice). Nosi okulary w złotej oprawie, pod prawym okiem ma rodowy tatuaż (chyba, że nie chcesz, żeby elfy tak miały) – coś, co dla nas wygląda jak schematyczny rysunek choinki, ale dla elfów oznacza „Jaśniejący świerk”.
5. Charakter: Poważny i obowiązkowy, powierzone mu zadania wypełnia z najwyższą starannością. Niezbyt sentymentalny. Lubi być chwalony, natomiast jeśli popełni jakiś błąd, to bardzo to przeżywa. Wszystko próbuje planować i wykonywać według planu.
6. Magiczna moc: Potrafi czytać wspomnienia 7. Zdolności: Jest dobrym zarządcą, strategiem i sędzią. Umie też ładnie grać na flecie ale o tym wie tylko jego żona, bo przed innymi się wstydzi 8. Rodzina: Żona i imieniu Aiimei, drobna i krucha młoda elfka o zielonych włosach, dość sporo młodsza od męża i będąca jego drugą żoną (pierwsza była wojowniczką i zginęła podczas zwiadu), w zasadzie córka ogrodnika u zaprzyjaźnionej rodziny szlacheckiej, poznali się na przyjęciu 9. Przyjaciele: Głównie inne szlachetnie urodzone elfy, ale także inne istoty Magiczne które miał okazję poznać na spotkaniach dyplomatycznych 10. Wrogowie: Moigni – przywódca zwolenników starej dynastii, knujący przeciwko obecnemu przywódcy – młodemu i niedoświadczonemu jeszcze Traxxowi. Co ciekawe, Youe, obecna przywódczyni starej dynastii, jest przeciwna działaniom Moigniego i nawet wyznaczyła nagrodę za jego schwytanie. Jej planem na życie jest wydanie którejś ze swoich siedmiu córek za Traxxa i w ten sposób połączenie dynastii. 11. Czym walczy: Rzadko to robi, ale do samoobrony nosi laseczkę zakończoną małym ale ciężkim nadziakiem w kształcie głowy żurawia, natomiast w przypadku wojny używałby standardowej broni elfickich oficerów (która nie wiem jaka jest). 12. Wiek: 50 lat, zakładając że elfy żyją tyle ile ludzie Trochę tu na wymyślałam elfickich zwyczajów i polityki, możesz pozmieniać
@Gogixs ok, no to tak Diurma ma dwóch synów z pierwszą żoną, obaj są już dorośli i jeden jest nawet najmłodszym elfim ambasadorem (czy też odpowiednikiem ambasadora w tym świecie) u Gryfów. Z obecną żoną dorobił się jednej córki, która obecnie jest niemowlęciem i jeszcze nie ma imienia. Traxx to w zasadzie młody nastolatek, a jego rodzice prawdopodobnie nie żyją (zaginęli trzy lata temu). Są podejrzenia, że stoją za tym ludzie Moigniego. Obecnie Diurma praktycznie wychowuje Traxxa (razem z całą masą nauczycieli) i w zasadzie sprawuje faktyczną władzę w państwie dopóki Traxx nie skończy 20 lat i nie przejdzie testu na władcę.
1. Pegaz 2. skryciarz 3. Magiczny blask ? ( w tym stylu dwuczłonowe?) 4. Wzrost m.in. 170 cm duże skrzydła cały czarny oczy i kopyta złote 5. Miły, przyjacielski, pomocny, ciekawski, buntowniczy, marzyciel 6. Umie czytać w myślach 7.Cicho się porusza, niemal bezszelestnie, ma dobrą orientację w terenie, umie dobrze latać, a nawet robić akrobacje podczas lotu i nie męczy się szybko. 8. Rodzice nieznani 9. Przyjacielskie relacje z przywódcom oraz wszystkimi w stadzie (klanie). Przyjaźni się również z jednorożcem spoza klanu 10. Nie przepada za elfami odkąd w przeszłości jeden z nich mocno okaleczył go 11. Zwykle nie walczy, lecz jeśli trzeba to kopytami 12. Całkiem młody-5 lat
1. Gatunek: smok 2. Ranga:eksplorator 3. Imię (feniks, pegaz – dwuczłonowe, smok, syrena, elf) jednoczłonowe):Samanya 4. Wygląd: Niewielki ciemno-zielony smok o złotych oczach. Ma całkiem spore skrzydła, a na głowie zakrzywione rogi. Całe jej ciało pokrywają łuski. Myślę o czymś w tym stylu: https://images4.alphacoders.com/243/243426.jpg 5. Charakter: Jest przede wszystkim ciekawska i zdarza jej się zapuszczać na zakazane terytoria. Jest raczej wolnym, niezależnym duchem, przez co niekiedy zaniedbuje obowiązki. Bywa zapominalska i nieco roztrzepana, jednak podczas poszukiwań zachowuje się raczej ostrożnie, szczególnie jak swoim szóstym zmysłem wyczuje coś nietypowego. Nierzadko wpada w kłopoty, przez co wiele smoków uważa ją za dziecinną i niegodną zaufania. Dzięki długiemu przebywaniu w rozmaitych miejscach lasu często służy za przewodnika. 6. Magiczna moc:Potrafi wyczuwać szóstym zmysłem niezane jej obiekty. Zarówno rozmaite kreatury jak i rośliny. Bardzo pomaga jej to w poszukiwaniach. 7. Zdolności: Potrafi poruszać się prawie bezszelestnie, zarówno lecąc jak i idąc (nierzadko straszy dzięki temu swoją siostrę), dobrze orientuje się w terenie i świetnie zna gatunki występujące w Lesie. 8. Rodzina: Matka-Metzli- jest zastępcą, a kiedyś była wojowniczką i przez to faworyzuje siostrę, Asenę. Jednak nierzadko wstawia się za Samanyą, kiedy wpadnie ona w kłopoty. Ojciec- Lorcan- jest skryciarzem, od paru lat znajduje się poza domem, nikt nie wie co się z nim dzieje Siostra-Asena, starsza o dwa lata, która jest wojowniczką. Często się kłócą i mają skrajnie różne charaktery. Samanya raczej nie przepada za siostą, ale zadarza jej się robić jej rozmaite kawały. 9. Przyjaciele: Utrzymuje przyjacielskie relacje z zielarzem jak i wysłannikiem smoków. Są oni dla niej w pewnym sensie mentorami i bardzo ich podziwia. 10. Wrogowie: Nie przepada za przywódcą oraz wojownikami smoków. Nierzadko ma przez to spore kłopoty. 11. Czym walczy: Tym czym smoki walczą najlepiej. Ogniem oczywiście :-) Ale raczej unika walki, gdyż nie jest doświadczona i nie ma do tego talentu. 12. Wiek: Jest całkiem młoda, dopiero niedawno osiągnęła wiek umożliwiający jej pełnienie funkcji. W razie czego mogę coś dopisać lub zmienić :-)
4. Wygląd: Ciało Azury pokrywa aksamitny śnieżnobiały puch przypominający nieco niezwykle krótkie i delikatne futerko, przykryte warstwą równie przyjemnych w dotyku połyskujących błękitem piór. Sylwetka gryficy przypomina nieco tułów pantery tym bardziej, że tylną jego część zdobia szarawe plamy przypominające te występujące u irbisa, lub też na ciele niektórych sów. Koci wydaje się również jej cętkowany puszysty ogon z ciemną końcówką. Duże orle skrzydła nawet złożone sięgają nieco poza obrys jej tułowia. Na łabędziej szyi dostrzec można coś na kształt pierzastego grzebienia, a nieco poniżej utworzony z nieco krótszych nastroszonych piór kołnierz. Ostre, wysuwane, grube pazury i zakrzywiony dziób mają kolor intensywnie szary prawie czarny, choć nieco jaśniejszy. Podobną barwę ma romboidalna plama na jej głowie spływająca na czoło i pędzelki zdobiące końce jej dużych, jakby rysich uszu. Czarne linie stanowią również obrys jej lazurowych oczu.
5. Charakter: Azura w każdych okolicznościach potrafi zachować stoicki spokój. Gdy płacze, dba by nikt nie widział jej łez. Równie rzadko ujrzeć można jej uśmiech. Zwykle całą swoją postawą wyraża delikatną melancholię. W rozmowach zwykle długo przysłuch*** się prowadzonej dyskusji, po czym rzuca niezwykle celną uwagę, dając do myślenia na dobrych kilka minut. Jedną z bardziej drażniących jej cech jest jednak to, że dość często nie kończy zdania czekając, że wszyscy inni domyślą się do czego dąży i co chce zasygnalizować. Czasami traktuje innych jak dzieci i szczerze wytyka im ich wady, w których dostrzeganiu wykazuje nadzwyczajną przenikliwość. Widzi jednak również dobre cechy i dzięki temu dość łatwo potrafi zażegnać rodzące się spory. Równie obiektywna jest względem siebie co sprawia, że czasami bywa postrzegana jako osoba zarozumiała, gdy wprost mówi o tym że jest mądra i doświadczona. Potrafi też przyznać się do słabości. Bywa leniwa, nie potrafi mówić o uczuciach, panicznie boi się pająków. Ponad wszystko gotowa jest chronić swoje potomstwo względem którego jest jednak dość surowa. Jest dobrą matką. Jej młode mają zaledwie dziesięć lat więc obecnie dość rzadko wychodzi z jaskini. Mimo wszystko daje maluchom sporą dozę swobody. Niegdyś lubiła wyzwania i tajemnice, chętnie poznawała nowe miejsca, ale ze względu na konieczność ochrony młodych obecnie znacznie ograniczyła swoje eskapady. Wierzy w przeznaczenie i ufa swojej intuicji dlatego często dzieli się swoimi odkryciami z kimś szczególnie jej zdaniem wybranym. Mówi wówczas: “To miejsce wybrało ciebie”. Sądzi, że każdy w magicznym lesie ma swoje miejsce i wyjątkowe zadanie, którego nie może spełnić nikt inny. W innych często wywołuje szacunek, czy wręcz strach. Rzadko przejmuje inicjatywę, a jeśli już to raczej nie samotnie. Woli pozostawać w cieniu i nie angażować się zbytnio w sprawy innych, szczególnie jeśli czuje, że sobie tego nie życzą. Gdy ktoś zdecyduje się odwiedzić ją w jaskini, będzie zaskoczony jak uczynną i życzliwą potrafi być gospodynią.
6. Magiczna moc: manipulowanie czasoprzestrzenią (może wydzielić jakieś miejsce barierą ochronną, potrafi też teleportować się, może też pokazać komuś co wydarzy się w przyszłości)
7. Zdolności: Mocne skrzydła i łapy pozwalają jej długo biec, lub lecieć nawet pod wiatr. Jest niezwykle szybka (to dzięki sprawnemu wykorzystaniu teleportacji) i wytrzymała. Posiada mocne pazury, które ułatwiają jej polowania. Zna większość języków, także tych starożytnych którymi posługują się lub posługiwały się okoliczne rasy. Jest świetnym mówcą i doskonale sprawdza się jako ambasador. Bardzo dobrze słyszy. Szybko i trafnie ocenia innych. Jeśli chodzi o słabe strony nie jest specjalnie silna i dźwiganie ciężkich przedmiotów raczej nie wchodzi w grę. źle się czuje w gęstwinie, gdzie jej gabaryty stanowią spory problem. Nie jest specjalnie gibka, choć nie można odmówić jej zręczności. Ma fatalny głos i zdecydowanie szeptanie, czy skradanie się w gęstwinie nie wychodzą jej najlepiej. Źle znosi głód i niewyspanie, a jeść i spać musi sporo. Ma niewielką podzielność uwagi. Łatwo ją zranić fizycznie.
8. Rodzina: Hymponea – matka Lycar – ojciec Karym – brat Danea – siosta (nie utrzymuje z nimi kontaktu) Tysperon (Nocny Pielgrzym) – mąż (jako gryf wędruje on po świecie, a swoją ukochaną odwiedza raz na sto lat) Sapr – syn Rystea – córka Westidia – córka (wychowuje je, mieszkają z nią w jaskini)
9. Przyjaciele: Gwiezdna Strzała (feniks) poznała Azurę mając dwa tysiące lat, teraz dochodzi swojego trzeciego odrodzenia. Z wyglądu przypomina nieco sowę, jej kolor oczu jest taki sam jak zaury, podobnie jak barwa piór, dlatego mówi się o nich że są bratnimi duszami. Mieszka na terytorium klanu Feniksów i utrzymuje z nimi przyjazne stosunki, pilnuje ich granic i służy za wysłannika.
10. Wrogowie: Nie przepada za smokami, w których widzi zagrożenie (gniazdo ma między skałami, zdobią je drogie kamienie i złoto, a jak wiadomo smoki także lubią jaskinie, skały i błyskotki) Nienawidzi Himer. Jednocześnie ma ochotę przed nimi uciekać i rozszarpać na strzępy.
11. Czym walczy: Unguibus et rostro (szponami i dziobem). Czasami pomaga sobie również skrzydłami. Użycie siły to dla niej zawsze ostateczność i na ile jest to możliwe stara się najpierw wykorzystywać swój rozum i dar przekonywania.
12. Wiek: 810 (zakładam, że gryfy żyją przeciętnie 3000 lat w związku z czym jest stosunkowo młoda. W przeliczeniu na ludzkie ma około 27 lat)
*może później coś jeszcze dopiszę, przepraszam, że taki długi*
4. Wygląd: kolor brązowy, futro, zielone paski, wysuwane płetwy, oczy żółte, pazury, długi ogon, chwytne stopy
5. Charakter: nie wie co czują inni, nie panuje nad sobą i ,,wybucha”, mówi to co myśli, umie wymyślać niezłe piosenki, lubi pomagać, pracowity, czasem złośliwy, towarzyski, często przebywa sam, uwielbia pływać o każdej porze roku
6. Magiczna moc: oddychanie pod wodą
7. Zdolności: wspinanie się, widzenie w ciemności, skakanie, szybkie pływanie, ostre i mocne pazury, dobry węch i słuch
8. Rodzina: mama, tata, 2 rodzeństwo w stadku, wujek i kuzynka poza stadkiem
9. Przyjaciele: nie wiem kto jest do wyboru
10. Wrogowie: jeszcze nie wiem ale PiSaki na pewno
11. Czym walczy: pazurami, zębami, innymi częściami ciała i tym co akurat ma
_..._
Hejko , @Gogixs , pisałaś , że mogę się jeszcze zapisać , więc oki :
Gatunek :elf
Ranga : wojownik ( też zastępca )
Imię : Sonia
Wygląd : wysoka , szczupła , długie proste włosy ( no i oczywiście elfie uszy )
Charakter : pomocna , zabawna , miła , sumienna , towarzyska
Magiczna moc : niewidzialność
Zdolność : gra na flecie , świetny wojownik
Rodzina : brak :(
Przyjaciele : pegaz (węgielek czarny) i elf ( Kin , w moim wieku )
Wrogowie : Goblin , Azotis
Czym walczysz : Mieczem
Wiek : 22 lata
_Fryteczka_
1.Gatunek:Pegaz
2.Ranga:Szukacz
3: Imię dwuczłonowe: Węgielek Czarny
4.Wygląd:Mały cały czarny niebieskie oczy końcówki skrzydeł białe.
5.Charakter:Czepialski, Miły,Pomocny
6.Magiczna moc:Niewidzialność1
7.Zdolność:Siła
8.Rodzina:Siostra Adelajda (Nie mam rodziców)
9.Przyjaciele:Elf Sonia ,Feniks Płomyczek
10.Wrogowie:Goblin Gromin.
11.Czym walczy:Kopytami
12.Wiek:10 Lat
_..._
Niestety już na mnie za późno ;)
Maggie_Fleming
• AUTOR@_Maselko_ Zapisz się jak chcesz
_..._
@Gogixs ok , jak znajdę chwilę ;)
TW
1. Gatunek: elf
2. Ranga: zastępca
3. Imię: Diurma
4. Wygląd: wysoki i chudy a jakże, ma spory, szpiczasty nos i duże nawet jak na elfa uszy, ostre rysy twarzy, trójkątny podbródek, na twarzy widać pierwsze zmarszczki, ale w gruncie rzeczy jest jeszcze młody. Ma śniadą cerę, grube brwi i ciemne, lekko kręcące się włosy które rozpuszczone sięgają mu do połowy szyi, ale zwykle spina je w kucyk. (jeśli bardzo chcesz jakieś zdjęcie mu dawać to oczywiście mogą być różnice). Nosi okulary w złotej oprawie, pod prawym okiem ma rodowy tatuaż (chyba, że nie chcesz, żeby elfy tak miały) – coś, co dla nas wygląda jak schematyczny rysunek choinki, ale dla elfów oznacza „Jaśniejący świerk”.
5. Charakter: Poważny i obowiązkowy, powierzone mu zadania wypełnia z najwyższą starannością. Niezbyt sentymentalny. Lubi być chwalony, natomiast jeśli popełni jakiś błąd, to bardzo to przeżywa. Wszystko próbuje planować i wykonywać według planu.
6. Magiczna moc:
Potrafi czytać wspomnienia
7. Zdolności:
Jest dobrym zarządcą, strategiem i sędzią. Umie też ładnie grać na flecie ale o tym wie tylko jego żona, bo przed innymi się wstydzi
8. Rodzina:
Żona i imieniu Aiimei, drobna i krucha młoda elfka o zielonych włosach, dość sporo młodsza od męża i będąca jego drugą żoną (pierwsza była wojowniczką i zginęła podczas zwiadu), w zasadzie córka ogrodnika u zaprzyjaźnionej rodziny szlacheckiej, poznali się na przyjęciu
9. Przyjaciele:
Głównie inne szlachetnie urodzone elfy, ale także inne istoty Magiczne które miał okazję poznać na spotkaniach dyplomatycznych
10. Wrogowie:
Moigni – przywódca zwolenników starej dynastii, knujący przeciwko obecnemu przywódcy – młodemu i niedoświadczonemu jeszcze Traxxowi. Co ciekawe, Youe, obecna przywódczyni starej dynastii, jest przeciwna działaniom Moigniego i nawet wyznaczyła nagrodę za jego schwytanie. Jej planem na życie jest wydanie którejś ze swoich siedmiu córek za Traxxa i w ten sposób połączenie dynastii.
11. Czym walczy:
Rzadko to robi, ale do samoobrony nosi laseczkę zakończoną małym ale ciężkim nadziakiem w kształcie głowy żurawia, natomiast w przypadku wojny używałby standardowej broni elfickich oficerów (która nie wiem jaka jest).
12. Wiek: 50 lat, zakładając że elfy żyją tyle ile ludzie
Trochę tu na wymyślałam elfickich zwyczajów i polityki, możesz pozmieniać
TW
@Gogixs ok, no to tak
Diurma ma dwóch synów z pierwszą żoną, obaj są już dorośli i jeden jest nawet najmłodszym elfim ambasadorem (czy też odpowiednikiem ambasadora w tym świecie) u Gryfów. Z obecną żoną dorobił się jednej córki, która obecnie jest niemowlęciem i jeszcze nie ma imienia.
Traxx to w zasadzie młody nastolatek, a jego rodzice prawdopodobnie nie żyją (zaginęli trzy lata temu). Są podejrzenia, że stoją za tym ludzie Moigniego.
Obecnie Diurma praktycznie wychowuje Traxxa (razem z całą masą nauczycieli) i w zasadzie sprawuje faktyczną władzę w państwie dopóki Traxx nie skończy 20 lat i nie przejdzie testu na władcę.
Maggie_Fleming
• AUTOR@TW Ok
horse_passion
1. Pegaz
2. skryciarz
3. Magiczny blask ? ( w tym stylu dwuczłonowe?)
4. Wzrost m.in. 170 cm duże skrzydła cały czarny oczy i kopyta złote
5. Miły, przyjacielski, pomocny, ciekawski, buntowniczy, marzyciel
6. Umie czytać w myślach
7.Cicho się porusza, niemal bezszelestnie, ma dobrą orientację w terenie, umie dobrze latać, a nawet robić akrobacje podczas lotu i nie męczy się szybko.
8. Rodzice nieznani
9. Przyjacielskie relacje z przywódcom oraz wszystkimi w stadzie (klanie). Przyjaźni się również z jednorożcem spoza klanu
10. Nie przepada za elfami odkąd w przeszłości jeden z nich mocno okaleczył go
11. Zwykle nie walczy, lecz jeśli trzeba to kopytami
12. Całkiem młody-5 lat
horse_passion
@Gogixs Pyłek 🤣🤣
Czy też dwuczłonowe?
Maggie_Fleming
• AUTOR@horse_passion Oki
Nie wiem xd Obojętne😂
CZARNA.POSTAC
1. Gatunek: smok
2. Ranga:eksplorator
3. Imię (feniks, pegaz – dwuczłonowe, smok, syrena, elf) jednoczłonowe):Samanya
4. Wygląd: Niewielki ciemno-zielony smok o złotych oczach. Ma całkiem spore skrzydła, a na głowie zakrzywione rogi. Całe jej ciało pokrywają łuski.
Myślę o czymś w tym stylu: https://images4.alphacoders.com/243/243426.jpg
5. Charakter: Jest przede wszystkim ciekawska i zdarza jej się zapuszczać na zakazane terytoria. Jest raczej wolnym, niezależnym duchem, przez co niekiedy zaniedbuje obowiązki. Bywa zapominalska i nieco roztrzepana, jednak podczas poszukiwań zachowuje się raczej ostrożnie, szczególnie jak swoim szóstym zmysłem wyczuje coś nietypowego. Nierzadko wpada w kłopoty, przez co wiele smoków uważa ją za dziecinną i niegodną zaufania. Dzięki długiemu przebywaniu w rozmaitych miejscach lasu często służy za przewodnika.
6. Magiczna moc:Potrafi wyczuwać szóstym zmysłem niezane jej obiekty. Zarówno rozmaite kreatury jak i rośliny. Bardzo pomaga jej to w poszukiwaniach.
7. Zdolności: Potrafi poruszać się prawie bezszelestnie, zarówno lecąc jak i idąc (nierzadko straszy dzięki temu swoją siostrę), dobrze orientuje się w terenie i świetnie zna gatunki występujące w Lesie.
8. Rodzina:
Matka-Metzli- jest zastępcą, a kiedyś była wojowniczką i przez to faworyzuje siostrę, Asenę. Jednak nierzadko wstawia się za Samanyą, kiedy wpadnie ona w kłopoty.
Ojciec- Lorcan- jest skryciarzem, od paru lat znajduje się poza domem, nikt nie wie co się z nim dzieje
Siostra-Asena, starsza o dwa lata, która jest wojowniczką. Często się kłócą i mają skrajnie różne charaktery. Samanya raczej nie przepada za siostą, ale zadarza jej się robić jej rozmaite kawały.
9. Przyjaciele: Utrzymuje przyjacielskie relacje z zielarzem jak i wysłannikiem smoków. Są oni dla niej w pewnym sensie mentorami i bardzo ich podziwia.
10. Wrogowie: Nie przepada za przywódcą oraz wojownikami smoków. Nierzadko ma przez to spore kłopoty.
11. Czym walczy: Tym czym smoki walczą najlepiej. Ogniem oczywiście :-) Ale raczej unika walki, gdyż nie jest doświadczona i nie ma do tego talentu.
12. Wiek: Jest całkiem młoda, dopiero niedawno osiągnęła wiek umożliwiający jej pełnienie funkcji.
W razie czego mogę coś dopisać lub zmienić :-)
Pyladea
1. Gatunek: gryf
2. Ranga: wysłannik/ strażnik granic
3. Imię: Śnieżna Iskra (Azura)
4. Wygląd: Ciało Azury pokrywa aksamitny śnieżnobiały puch przypominający nieco niezwykle krótkie i delikatne futerko, przykryte warstwą równie przyjemnych w dotyku połyskujących błękitem piór. Sylwetka gryficy przypomina nieco tułów pantery tym bardziej, że tylną jego część zdobia szarawe plamy przypominające te występujące u irbisa, lub też na ciele niektórych sów. Koci wydaje się również jej cętkowany puszysty ogon z ciemną końcówką. Duże orle skrzydła nawet złożone sięgają nieco poza obrys jej tułowia. Na łabędziej szyi dostrzec można coś na kształt pierzastego grzebienia, a nieco poniżej utworzony z nieco krótszych nastroszonych piór kołnierz. Ostre, wysuwane, grube pazury i zakrzywiony dziób mają kolor intensywnie szary prawie czarny, choć nieco jaśniejszy. Podobną barwę ma romboidalna plama na jej głowie spływająca na czoło i pędzelki zdobiące końce jej dużych, jakby rysich uszu. Czarne linie stanowią również obrys jej lazurowych oczu.
https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/40c0f555-34d0-49aa-97f7-68eb4098c241/dbtxm6w-d3c80e8a-6299-4493-935b-40802b2f3636.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDBjMGY1NTUtMzRkMC00OWFhLTk3ZjctNjhlYjQwOThjMjQxXC9kYnR4bTZ3LWQzYzgwZThhLTYyOTktNDQ5My05MzViLTQwODAyYjJmMzYzNi5qcGcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ.VXRaeijh7OiIrzSr1MUX2MZtBR8Txbay_1YCPlGE8IM
5. Charakter: Azura w każdych okolicznościach potrafi zachować stoicki spokój. Gdy płacze, dba by nikt nie widział jej łez. Równie rzadko ujrzeć można jej uśmiech. Zwykle całą swoją postawą wyraża delikatną melancholię. W rozmowach zwykle długo przysłuch*** się prowadzonej dyskusji, po czym rzuca niezwykle celną uwagę, dając do myślenia na dobrych kilka minut. Jedną z bardziej drażniących jej cech jest jednak to, że dość często nie kończy zdania czekając, że wszyscy inni domyślą się do czego dąży i co chce zasygnalizować. Czasami traktuje innych jak dzieci i szczerze wytyka im ich wady, w których dostrzeganiu wykazuje nadzwyczajną przenikliwość. Widzi jednak również dobre cechy i dzięki temu dość łatwo potrafi zażegnać rodzące się spory. Równie obiektywna jest względem siebie co sprawia, że czasami bywa postrzegana jako osoba zarozumiała, gdy wprost mówi o tym że jest mądra i doświadczona. Potrafi też przyznać się do słabości. Bywa leniwa, nie potrafi mówić o uczuciach, panicznie boi się pająków. Ponad wszystko gotowa jest chronić swoje potomstwo względem którego jest jednak dość surowa. Jest dobrą matką. Jej młode mają zaledwie dziesięć lat więc obecnie dość rzadko wychodzi z jaskini. Mimo wszystko daje maluchom sporą dozę swobody. Niegdyś lubiła wyzwania i tajemnice, chętnie poznawała nowe miejsca, ale ze względu na konieczność ochrony młodych obecnie znacznie ograniczyła swoje eskapady. Wierzy w przeznaczenie i ufa swojej intuicji dlatego często dzieli się swoimi odkryciami z kimś szczególnie jej zdaniem wybranym. Mówi wówczas: “To miejsce wybrało ciebie”. Sądzi, że każdy w magicznym lesie ma swoje miejsce i wyjątkowe zadanie, którego nie może spełnić nikt inny. W innych często wywołuje szacunek, czy wręcz strach.
Rzadko przejmuje inicjatywę, a jeśli już to raczej nie samotnie. Woli pozostawać w cieniu i nie angażować się zbytnio w sprawy innych, szczególnie jeśli czuje, że sobie tego nie życzą. Gdy ktoś zdecyduje się odwiedzić ją w jaskini, będzie zaskoczony jak uczynną i życzliwą potrafi być gospodynią.
6. Magiczna moc: manipulowanie czasoprzestrzenią (może wydzielić jakieś miejsce barierą ochronną, potrafi też teleportować się, może też pokazać komuś co wydarzy się w przyszłości)
7. Zdolności: Mocne skrzydła i łapy pozwalają jej długo biec, lub lecieć nawet pod wiatr. Jest niezwykle szybka (to dzięki sprawnemu wykorzystaniu teleportacji) i wytrzymała. Posiada mocne pazury, które ułatwiają jej polowania. Zna większość języków, także tych starożytnych którymi posługują się lub posługiwały się okoliczne rasy. Jest świetnym mówcą i doskonale sprawdza się jako ambasador. Bardzo dobrze słyszy. Szybko i trafnie ocenia innych. Jeśli chodzi o słabe strony nie jest specjalnie silna i dźwiganie ciężkich przedmiotów raczej nie wchodzi w grę. źle się czuje w gęstwinie, gdzie jej gabaryty stanowią spory problem. Nie jest specjalnie gibka, choć nie można odmówić jej zręczności. Ma fatalny głos i zdecydowanie szeptanie, czy skradanie się w gęstwinie nie wychodzą jej najlepiej. Źle znosi głód i niewyspanie, a jeść i spać musi sporo. Ma niewielką podzielność uwagi. Łatwo ją zranić fizycznie.
8. Rodzina:
Hymponea – matka
Lycar – ojciec
Karym – brat
Danea – siosta
(nie utrzymuje z nimi kontaktu)
Tysperon (Nocny Pielgrzym) – mąż
(jako gryf wędruje on po świecie, a swoją ukochaną odwiedza raz na sto lat)
Sapr – syn
Rystea – córka
Westidia – córka
(wychowuje je, mieszkają z nią w jaskini)
9. Przyjaciele:
Gwiezdna Strzała (feniks) poznała Azurę mając dwa tysiące lat, teraz dochodzi swojego trzeciego odrodzenia. Z wyglądu przypomina nieco sowę, jej kolor oczu jest taki sam jak zaury, podobnie jak barwa piór, dlatego mówi się o nich że są bratnimi duszami.
Mieszka na terytorium klanu Feniksów i utrzymuje z nimi przyjazne stosunki, pilnuje ich granic i służy za wysłannika.
10. Wrogowie:
Nie przepada za smokami, w których widzi zagrożenie (gniazdo ma między skałami, zdobią je drogie kamienie i złoto, a jak wiadomo smoki także lubią jaskinie, skały i błyskotki)
Nienawidzi Himer. Jednocześnie ma ochotę przed nimi uciekać i rozszarpać na strzępy.
11. Czym walczy: Unguibus et rostro (szponami i dziobem). Czasami pomaga sobie również skrzydłami. Użycie siły to dla niej zawsze ostateczność i na ile jest to możliwe stara się najpierw wykorzystywać swój rozum i dar przekonywania.
12. Wiek: 810 (zakładam, że gryfy żyją przeciętnie 3000 lat w związku z czym jest stosunkowo młoda. W przeliczeniu na ludzkie ma około 27 lat)
*może później coś jeszcze dopiszę, przepraszam, że taki długi*
Burza123
1. Gatunek: feniks
2. Ranga: Jeśli można to połączyć, to przywódca i skryciarz (bo to by mogło być ciekawe jakby przywódca był zdrajcą), jak nie, to przywódca
3. Imię: Czarny Duch
4. Wygląd: Duży czarny feniks
5. Charakter: Opanowany, wyrachowany, zawsze planuje wszystko dwa kroki na przód, chłodny i niechętny do bliskich relacji
6. Magiczna moc: Włada światłem dookoła siebie – może je sprowadzić lub odepchnąć
7. Zdolności: Jest silny + ma moce – jest czarny, więc może się ukryć w ciemności
8. Rodzina: jest już w takim wieku, że rodzice raczej nie żyją i chyba nie ma żony, dzieci ani nic podobnego, ale zrób jak ci będzie pasować
9. Przyjaciele: raczej nie ma, ale tu też zrób jak uważasz
10. Wrogowie: nie wiem kto jest do wyboru – tutaj też zrób jak będzie pasowało do fabuły
11. Czym walczy: sprowadza ciemność i w niej atakuje
12. Wiek: w sile wieku (raczej starszy niż młodszy xD)
Jakby coś nie pasowało, to zmieniaj 🥰
Maggie_Fleming
• AUTOR@Burza123 Oki
mruczek11
1. Gatunek: kocioludek turkusowy (turkot)
2. Ranga: skryciarz
3. Imię: Mruczek
4. Wygląd: kolor brązowy, futro, zielone paski, wysuwane płetwy, oczy żółte, pazury, długi ogon, chwytne stopy
5. Charakter: nie wie co czują inni, nie panuje nad sobą i ,,wybucha”, mówi to co myśli, umie wymyślać niezłe piosenki, lubi pomagać, pracowity, czasem złośliwy, towarzyski, często przebywa sam, uwielbia pływać o każdej porze roku
6. Magiczna moc: oddychanie pod wodą
7. Zdolności: wspinanie się, widzenie w ciemności, skakanie, szybkie pływanie, ostre i mocne pazury, dobry węch i słuch
8. Rodzina: mama, tata, 2 rodzeństwo w stadku, wujek i kuzynka poza stadkiem
9. Przyjaciele: nie wiem kto jest do wyboru
10. Wrogowie: jeszcze nie wiem ale PiSaki na pewno
11. Czym walczy: pazurami, zębami, innymi częściami ciała i tym co akurat ma
12. Wiek: 6 lat czyli jak ludzkie 12
Może coś jeszcze dopiszę.
Maggie_Fleming
• AUTOR@mruczek11 Super💝
mruczek11
@Gogixs i się umie ukrywać