Jaką nową siłę w sobie odkryjesz?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 113

WeraHatake

WeraHatake

Super pomysł na quiz ♥

Odpowiedz
1
Gogixs

Gogixs

•  AUTOR

@WeraHatake Dziękuję❤

Odpowiedz
1
WeraHatake

WeraHatake

@Gogixs Nie ma za co :D

Odpowiedz
1
Pomoc.SQ

Pomoc.SQ

Fajny quiz ❤❤❤

Odpowiedz
1
Gogixs

Gogixs

•  AUTOR

@Kocia_Zorza Dziękuję❤😉

Odpowiedz
Malmaks420

Malmaks420

Twój stary pijany elo

Odpowiedz
1
Ryyysiiinka

Ryyysiiinka

Gadanie z zwierzakami to glich?

Odpowiedz
1
Przyjaciolka_kotow

Przyjaciolka_kotow

Jedna rzecz w 2. pytaniu było napisane ,,pięć ścieżek”, a było do wyboru 6, ale poza tym Quiz fajny

Odpowiedz
1
Gogixs

Gogixs

•  AUTOR

@Niesforna.Kicia Dzięki💝 Nawet o tym nie wiedziałam heh

Odpowiedz
.Rozallie.

.Rozallie.

pokonywania lęków ! ojj tak szkoda ze to nie moze byc prawdziwe😏

Odpowiedz
1
PokemonTrainerSophie

PokemonTrainerSophie

Równowagi…
Świetnie się tym denerwuje innych! Dzięki!

Odpowiedz
1
miss_yanfei

miss_yanfei

$ um hajśik

Odpowiedz
2
DomiQ126

DomiQ126

Darilla zastanawia się nad Twoimi wyborami i już za moment wie, jaką moc otrzymasz.
– Zdolność wytwarzania szlachetnych kamieni – rzekła do Ciebie – Będziesz mógł/mogła kichać, kaszleć, a jednocześnie zdobywać piękne minerały!
Po usłyszeniu tej informacji, nagle robisz się senny/a i zasypiasz budząc się następnie w swoim łóżku.
Od razu biegniesz sprawdzić swoją moc…

XD zaje*iście, nareszcie będę milionerem

Odpowiedz
2
xdpapalubiszynkexd

xdpapalubiszynkexd

Linie papalirne

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej