Pamiętaj, że quizy są tworzone przez użytkowników i nie należy ich traktować jako porady medycznej. Jeżeli szukasz informacji dot. depresji lub pomocy, to odwiedź strony: Nastoletnia depresja, Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, Pokonać kryzys.

Czy miewasz te depresyjne myśli?


Czy stresuje Cię opowiadanie o swoich myślach?
Tak
Nie

Czy czujesz się niezrozumiany przez otaczających Cię ludzi?
Tak
Nie

Czy odpowiadasz ludziom, że jesteś "zmęczony", gdy naprawdę jesteś smutny?
Tak
Nie

Czy czujesz się samotnie w grupie ludzi?
Tak
Nie
Reklama

Czy, gdy ktoś zaczyna się o Ciebie troszczyć, to odsuwasz się od niego?
Tak
Nie

Czy słuchasz muzyki, gdy jesteś sam, licząc, że ona Ci pomoże?
Tak
Nie
Reklama

Czy uważasz, że jesteś zbyt beznadziejny, aby ktoś Cię polubił?
Tak
Nie

Czy zrezygnowałeś ze wszystkich planów na przyszłość?
Tak
Nie

Reklama
633 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 199

taeoxo_nct

taeoxo_nct

jezeli ktos kiedykolwiek potrzebowalby pomocy, to smialo piszcie!! mozecie myslec ze wasze problemy to nic, inni maja wieksze wiec wasze nie sa warte uwagi. ale to nieprawda!! kazdy problem, maly czy duzy, to problem. jesli toniesz, to niewazne, czy jestes na glebokosci 10, czy 2 metrow – i tak zginiesz jesli ktos ci nie pomoze. dlatego gdyby ktokolwiek kto to czyta kiedys potrzebowal sie wyzalic to piszcie na pv!!

Odpowiedz
CrazPol

CrazPol

@taeoxo_nct akurat ktoś z depresją napisze do losowego 2010 rocznika którego widzi pierwszy raz Xd

Odpowiedz
taeoxo_nct

taeoxo_nct

@CrazPol dobra kurw4 ja tylko chce pomoc okej xddd

Odpowiedz
Cloud.Horse

Cloud.Horse

Czy jeśli robię wszystko, to znaczy, że mam depresję?😭

Odpowiedz
1
Cloud.Horse

Cloud.Horse

@YT4Life Tak, nikogo.😀

Odpowiedz
Cloud.Horse

Cloud.Horse

@YT4Life i wgl nie pytałam się ciebie, tylko autora quizu

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (12)
Lulu...

Lulu...

Dwa na nie

Odpowiedz
Quizy_o_Wszystkim02

Quizy_o_Wszystkim02

Prawie wszystko :(

Odpowiedz
1
PijanyVenti

PijanyVenti

Plany na przyszłość? Zastanawiam się skąd skoczyć

Odpowiedz
2
Himex998

Himex998

Wszystko na nie

Odpowiedz
1
Himex998

Himex998

@Kakicz Kurde…
Myślę na odwrót :/ Przepraszam

Odpowiedz
Kakicz

Kakicz

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (7)
blackvblood

blackvblood

Wszystko na tak oprócz ostatniego

Odpowiedz
Heniekkk

Heniekkk

tak :.

Odpowiedz
1
.Odette.

.Odette.

Wszystko na tak oprócz ostatniego 😔

Odpowiedz
1

sallyfox

Wszystko na tak oprócz dwóch

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej