Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Might #44

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.

Komentarze sameQuizy: 11

voleur.

voleur.

Super ❤

Odpowiedz
2
Lively_Spirit

Lively_Spirit

•  AUTOR

@voleur. Dziękuję ❤

Odpowiedz
1
I_love_Marvel

I_love_Marvel

Jej wybrałaś mój pomysł z odgryzaniem łba (bo to ja jestem @Mayorka)
Super opowiadanie

Odpowiedz
2
Lively_Spirit

Lively_Spirit

•  AUTOR

@Mayorka_1 😅😅 Dziękuję 🥰❤

Odpowiedz
1
verix23

verix23

Och, jak Ty uwielbiasz z nami igrać! Robisz kurde polsat, Ty niemiła osobo :cc Tak nie wolno, to jest złe i Szatan chce Cię widzieć u siebie na dywaniku xD A tak na serio, to moja krew >:3 A tak, odsuwając żarty na bok, to mam nadzieję, że następna część pojawi się dość szybko :D

Odpowiedz
1
Lively_Spirit

Lively_Spirit

•  AUTOR

@verix23 😅🤣😊 Postaram się napisać jak najszybciej😉❤

Odpowiedz
1
shadow_rabit

shadow_rabit

Super jak zwykle z resztą masz jakiś określony termin na następny rozdział sorka że tak pytam oglądałaś ten rozdział kilka minut temu a ja już go przeczytałam

Odpowiedz
3
Lively_Spirit

Lively_Spirit

•  AUTOR

@shadow_rabit Dziękuję 😊 Co do następnych rozdziałów… Planuję je dodać w ciągu tych dwóch tygodni, chyba, że wcześniej odbędzie się maratonik 😁❤

Odpowiedz
1
shadow_rabit

shadow_rabit

Oki dzięki Wielkie miłego dnia bai 🦇💜

Odpowiedz
1
.Queen.of.Duels.

.Queen.of.Duels.

Super! Ale szkoda że takie krótkie…💗

Odpowiedz
2
Lively_Spirit

Lively_Spirit

•  AUTOR

@___Puchonka___ Dziękuję ❤ Ale czy ja wiem czy takie krótkie? 🤔 Jest tu ponad 1200 słów czyli taki standard jak na moje rozdziały 😅😁

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej