Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

„Let’s hunt some orc…” #2

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.

Komentarze sameQuizy: 11

.Elentarwen.

.Elentarwen.

Super, lecz mam nadzieję że to nie będzię opowieść w której Aragorn się zakoch**ę w nas albo my w nim XD

Odpowiedz
1
Polish_equestrian

Polish_equestrian

Jak ty napisałaś mężczyzna?! Masakra, nie mogę na to patrzeć xD

Odpowiedz
2
Emi_Gondor

Emi_Gondor

•  AUTOR

@Polish_equestrian Przepraszam za błąd xD Dopiero niedawno zauważyłam jakie głupie błędy robię xDDD

Odpowiedz
1

.....

Do tego obrazka w wyniku mg dopisać:
[A]- Frodo, dale musisz iść sam, w następnych częściach będą walczyć o mnie 2 piękne księżniczki, nie mogę przegapić takiej okazji, rozumiesz?
[F]- Yyy…ok
Tekst z mojej parodii Władcy Pierścieni☺☺☺xD

Odpowiedz
2
Emi_Gondor

Emi_Gondor

•  AUTOR

@.Arwena. xDDDDDDD

Odpowiedz
Ola6977

Ola6977

Genialne 😍 Czekam na nexta 💓

Odpowiedz
2
Emi_Gondor

Emi_Gondor

•  AUTOR

@Ola6977 <3 <3 <3

Odpowiedz
1
Sugusia

Sugusia

Uwielbiam zaciekawia mnie ta seria coraz bardziej czekam z niecierpliwością na kolejną część 😍😍😍😍😍😍😍😍

Odpowiedz
2
Emi_Gondor

Emi_Gondor

•  AUTOR

@Sugusia Fajnie, że ci się podoba :D Postaram się jak najszybciej wstawić kolejną część ;-) <3 <3

Odpowiedz
1
Poranna_Rosa

Poranna_Rosa

😀💚🌿✨

Odpowiedz
1
Emi_Gondor

Emi_Gondor

•  AUTOR
Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej