Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Hi, Stranger.

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.
Kindzior5
Kindzior5
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 49

Wounds

Wounds

Ciekawe…Tajemnicze i poprostu fajne♥

Odpowiedz
1
HPMA

HPMA

Świetne ❤❤

Odpowiedz
1
d...n

d...n

Świetny quiz po prostu nic dodać nic ująć

Odpowiedz
1
.unknown.

.unknown.

Kocham <3

Odpowiedz
1

g...r

interesujące , ten tajemniczy rozmówca to Szatan ?

Odpowiedz
1
Kindzior5

Kindzior5

•  AUTOR

@JS_777 Nie. To po prostu tajemnicza postać

Odpowiedz

g...r

@Kindzior5 a ok :)

Odpowiedz
Hiroshi

Hiroshi

Krótkie, treściwe i piekielnie dobre. Tyle ode mnie ❤️

Odpowiedz
2
Kindzior5

Kindzior5

•  AUTOR

@Hiroshi Dziękuję ❤

Odpowiedz
1
DianaDianka

DianaDianka

Jak już Ci wcześniej na priv pisałam – Genialne ❤😏

Odpowiedz
1
Kindzior5

Kindzior5

•  AUTOR

@DianaDianka Dzięki, Dianuś. 💕😏

Odpowiedz
1
Aki_ta_z_internetu

Aki_ta_z_internetu

Co wtf Nie ogarnęłam XD

Odpowiedz
Aki_ta_z_internetu

Aki_ta_z_internetu

@Kindzior5 A spoko

Odpowiedz
Aki_ta_z_internetu

Aki_ta_z_internetu

Mi pasuje w rybie

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (3)
Pozytywka01

Pozytywka01

Czy to jest z tego filmiku „hi stranger”?

Odpowiedz
1
Kindzior5

Kindzior5

•  AUTOR

@Pozytywka01 Spokojnie, nie gniewam się, ani nic. Dziękuję, że zwróciłaś mi uwagę. Przezorny zawsze ubezpieczony! :D
Już naprawiłam to i w wyniku jest notka. 👌

Odpowiedz
Pozytywka01

Pozytywka01

@Kindzior5 efekt motyla moja droga XD

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (6)
justalove2

justalove2

Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo <3
Z**ajebiste
Kufa, więcej tego XD

Odpowiedz
1
Kindzior5

Kindzior5

•  AUTOR

@justalove2 💕💕

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej