Wybierz zdjęcia, a ja powiem Ci jakiej piosenki „BTS” powinieneś posłuchać!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 49

.rainberry.

.rainberry.

baepsae ♥

Odpowiedz
1
Natsia

Natsia

Go go 💓

Tak się składa, że właśnie jej słucham •u•

Odpowiedz
1
Secret___Girl

Secret___Girl

Don’t leave me

Już dawno przesłuchane 😉

Odpowiedz
2
Sanasene

Sanasene

Sea!
Jezu kocham ta piosenke i sluchalam jej juz miliony razy ale z checia poslucham jeszcze heh

Odpowiedz
1
Hamburgerowaa

Hamburgerowaa

Go go ❤ tak się składa że to byla pierwsza piosenka BTS której słuchałam. To dzięki niej jestem ARMY. Przypadek?

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@Hamburgerowaa Nie sądzę xD

Odpowiedz
chantalle

chantalle

@Hamburgerowaa same, tylko ja tak mam z not today

Odpowiedz
xxktosxx_xxx

xxktosxx_xxx

Go go boszzz uwielbiam❤❤ Tae w układzie tanecznym jako Śnieżka wygryw XDD

Odpowiedz
1
Shinjin

Shinjin

Go go (*ノ・ω・)ノ♫
Kocham tą piosenkę

Odpowiedz
2
CocoBad

CocoBad

Baepsae
Odsłucham

Odpowiedz
1
.ynnuS

.ynnuS

Don’t Leave Me!

Bym napisała ,że kocham tą piosenkę ,ale kocham ich każdą lol

Odpowiedz
1
FireAndBlood

FireAndBlood

@.ynnuS Cześć, jeśli miałabyś wolną chwilę, zajrzyj na nasze konto, myślę, że nasza seria ,,House of Cards” Ci się spodoba! ❤

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej