Stwórz swojego chłopaka w świecie Anime!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 26

Dzban_01

Dzban_01

Niebieskie włosy
Te pierwsze oczy nwm co to jest za kolor
2 Obrazek
Odpowiedzialny, inteligentny, delikatny
Pop
W szkole
Kilka
Czm mój ideał nie istnieje :(

Odpowiedz
Kr00lik

Kr00lik

fajne

Odpowiedz

H...e

Czarne włosy
Żółtawo jakieś oczy
Ostatni obrazek
Niezależny, sprytny, przyjazny
W szkole
Może..

Fajny quiz XD

Odpowiedz
AKUMA_666

AKUMA_666

Niebieskie włosy
Czerwone oczy
Ostatni obrazek
Niezależny, sprytny, przyjazny jak ja xD
Punk
Przez internet <3
Jeden, (Miał by problemy z alkoholem, bym mu pomagała go zwalczyć <3)
ach, gdyby była taka maszyna gdzie piszę się na klawiaturce dokładny opis postaci i na drugi dzień byśmy się poznali w wymarzony sposób *-* CUDO!

Odpowiedz
StoneColdCrazy

StoneColdCrazy

Nie cierpię anime!!!!!!!!

Odpowiedz
Reiph

Reiph

@charlotte-granger Nagle rozumiem, że nie jestem jedyną osobą, która robi rzeczy, których nie lubi dla beki XD. Ale ja akurat anime lubię XD

Odpowiedz
Cosmic_Emily

Cosmic_Emily

@StoneColdCrazy Też nie!!!!!!!!

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (4)
Kanna-chan

Kanna-chan

prosze istniej, istniej mój ideale !!!

Odpowiedz
Lili78xd

Lili78xd

Dlaczego ideały nie mogą istnieć? ;_; albo chociaż niech chłopcy się zmienią ;__;

Odpowiedz
2
Altis

Altis

@Lili78xd @Lili78xd zgodzę się ;-;

Odpowiedz
2

Kostysiaqxx

@Lili78xd doookładnie! 😭MÓJ IDEAŁ TO CUDOOO♡

Odpowiedz
lorali101

lorali101

Dziwne, osoba, w której się zakochałam całkowicie różni się od mojego ideału, który tutaj stworzyłam. Nie ogarniam nawet samej siebie XD

Odpowiedz
1
Rurushu

Rurushu

Można prosić o wersję z dziewczynami?

Odpowiedz
1
Sonnenblume

Sonnenblume

;_; Niestety nikt taki nie istnieje w tym okrutnym świecie ;_;

Odpowiedz
3
Elfka_Z_Wiecznym_Okresem

Elfka_Z_Wiecznym_Okresem

@Creepy_cake no właśnie…😭😭😭😭 [*]

Odpowiedz
2
Altis

Altis

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej