Przyśpieszony kurs rozpoznawania członków BTS dla początkujących!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 275

Zasniezka

Zasniezka

Jestem Ci mega wdzięczna za to. Ogólnie to BTS mnie w ogóle nie interesuje, ale muszę coś o nich wiedzieć i to baardzo mi pomogło. Jeszcze raz dzięki!

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@Zasniezka Cieszę się, że mogłam pomóc! <3

Odpowiedz
ewines

ewines

super wyjaśnione! mogl*bys zrobic takie z twice? ❤️

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@ewines Hej! Na ten moment nie planuję kolejnych quizów z tej serii, więc to raczej sugestia na daleką przyszłość, ale zapiszę sobie ten zespół do ewentualnego przerobienia ;)

Odpowiedz
panzerfaust1

panzerfaust1

Siema kto od Kasaczka?

Odpowiedz
3
L4wliet

L4wliet

@panzerfaust1 man of culture

Odpowiedz
1
Nazwur

Nazwur

Na jakiś czas zostawiłem kpop (jestem debilem) i wróciłem sobie tutaj utrwalić i jest koks bardzo polecam

Odpowiedz
1
mariuszek.ez

mariuszek.ez

49/49 haha wbijam ma ten quiz już z 4 raz :D znam BTS odkąd wyszło Butter i co jakiś czas tu wchodziłam żeby sobie utrwalić<3 pomogło mi to bardzo, dopiero od jakoś 2 tygodni tak perfekcyjnie ich rozpoznaje, a moim biasem został Jimin😄 Dziękuję za ten mini kurs! naprawdę pomógł❤❤

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@mariuszek.ez Super to słyszeć!!

Odpowiedz
1
vctori

vctori

szkoda, że takiego quizu nie było gdy zaczęłam poznawać bts. sama musiałam nauczyć się ich rozpoznawać, więc oglądałam wtedy dużo funny moments z nimi albo dance practice albo analizowałam zdjęcia

Odpowiedz
1
vctori

vctori

ale ogl to super pomysł z tym kursem!

Odpowiedz
1
gahyeon

gahyeon

sama umiem rozpoznac bts i stanuje ich juz przez dluzszy czas ale moj brat ktory sie dopiero uczy ma z tym problem, na pewno mu pokaze i swietny quiz

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@zupka_kpopu Trzymam za niego kciuki!

Odpowiedz
gahyeon

gahyeon

@Somnium ma 46/49

Odpowiedz
1
NieWiemCoOk

NieWiemCoOk

49/49
Bardzo fajny quiz!
Może się też nadawać dla osób które się np. gubią który to który na zdjęciach (Np. ja na początku zanim jeszcze się wkręciłam hah) Chyba polecę przyjaciółce żeby pozgadywała.

Odpowiedz
1
NieWiemCoOk

NieWiemCoOk

@NieWiemCoOk Ogólnie ja (nie chwalę się jak coś tylko piszę w sumie nie wiem po co, wiem nikt nie pytał :) ) nauczyłam się ich w 2-3 dni? chyba jakoś tak a tak BARDZIEJ się nimi interesuję od 2-3 tygodni nie wiem jakoś tak

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@NieWiemCoOk To super!! Jest się czym cieszyć, serio! Mi to zajęło jakieś dwa tygodnie, a uczyłam się poprzez wydrukowanie sobie ich zdjęć z krótkimi opisami, ołówkiem zaznaczonymi oczami czy ustami i potem porównywałam tę ściągę ze zdjęciami bez podpisów :D

Odpowiedz
.Lalisa.

.Lalisa.

Muszę przyznać, że kiedy weszłam w ten quiz umiałam ich już dobrze rozpoznawać, ale to jest naprawdę super, może kiedyś namówię kogoś z bliskich by to zrobił, bo jest to wspaniałe i naprawdę pomaga. Quiz jest naprawdę wspaniały💜💜💜💜💜Daję❤️ i do ulu

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@Fankabtsikotow.pl Dziękuję!! ❤️

Odpowiedz
1
BTSzjad

BTSzjad

Dalam ten test mojej mamie i w koncu ich umie :DDDD

Odpowiedz
1
Somnium

Somnium

•  AUTOR

@BTSzjad Pozdrów ją ode mnie!

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej