„Nigdy, przenigdy…” – Seriale paradokumentalne!

Nigdy, przenigdy nie ziewnąłem w czasie oglądania „Trudnych Spraw”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie pomyślałem czy lekarze naprawdę by tak zrobili oglądając „Szpital”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie wciągnąłem się oglądając „Ukrytą Prawdę”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie zażenowałem się oglądając „Dzień, który zmienił moje życie”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.
Reklama

Nigdy, przenigdy nie oglądałem odcinka „Trudnych Spraw” w którym nie rozumiałem zachowania głównych bohaterów.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie wyłączyłem odcinka „Pamiętników z wakacji”, bo mi się znudził lub nie podobał.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.
Reklama

Nigdy, przenigdy oglądając „Gliniarze” nie pomyślałem o zostaniu policjantem.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie zaśmiałem się oglądając „Dlaczego ja?”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie wkurzyłem się na bohaterów „Słoików”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie pooglądałem całego odcinka „Szkoły”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie zaskoczyłem się oglądając „Na ratunek 112”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Nigdy, przenigdy nie martwiłem się o życie pacjentów ze „Szpitalu”.
Zrobiłem to.
Nie zrobiłem tego.

Reklama
111 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 31

perfumy_chanel

perfumy_chanel

ja tam lubię te paradokumenty, można się pośmiać i wgl

Odpowiedz
H.A.P.P.Y

H.A.P.P.Y

Moja siostra ogląda to gow*o
Wtedy sprawdzam ile czasu będzie to trwało i wtedy wychodzę na tyle czasu

Odpowiedz
askyeeV

askyeeV

Te paradokumenty sa tak zalosnie slabe, ze czasami tego sie nie da ogladac dluzej niz 5min. Ostatni nawet wlaczylem na chwile telewizor bo akurat nie mialem chwilowo neta to na kazdym ”standardowym” kanale leca tylko wiadomosci, paradokumenty i powtorki ”mega hitow”, ktore byly w tv juz w ’99 .
Przeciez samej w sobie telewizji nie da sie ogladac na dluzsza mete a co dopiero te paradokumenty

Odpowiedz
2

hejtulenkaaa

@askyeeV ございますございますございますってなわけでございますーいなかったのかよ笑俺の事は無いからわかんないやさんは私が悪いんですよ〜って感じ⑧ありがとうございましたっございますございますございますございますってな具合によると

Odpowiedz
askyeeV

askyeeV

@hejtulenkaaa 誰が尋ねた

Odpowiedz
Miss_Herran

Miss_Herran

Szkoła i na ratunek 115 życiem XD

Odpowiedz

hejtulenkaaa

@madrytowa ありがとうございましたーいすきに呼んでくれていいいいよなさそうなのでになってたからさありがとうございましたー

Odpowiedz
Miss_Herran

Miss_Herran

@hejtulenkaaa ARGH TTLKO NIE AZJATYCKI

Odpowiedz
UnstoppableFreak

UnstoppableFreak

Aktorzy paradokumentów równie dobrze mogliby się do cyrku zapisać xD Ja po prostu nienawidzę paradokumentów a taka np. @MendaPospolita to by mogła całymi dniami oglądać mam rację Emi? xD

Odpowiedz
2
MendaPospolita

MendaPospolita

@UnstoppableFreak nooo to jeszcze zależy jakie hehe bo przy takich „Zdradach” to mi się kuźwa niedobrze robi xD

Odpowiedz
1
UnstoppableFreak

UnstoppableFreak

@MendaPospolita o nie zdrady to jest zło

Odpowiedz
1
Princess_Ann

Princess_Ann

Ja większość z tego oglądałam tylko u Naruciaka lub w Googlebox.

Odpowiedz
4
.Bakomakoma.Boy.

.Bakomakoma.Boy.

•  AUTOR

@Princess_Ann Ja ledwo o niektórych słyszałem xDDDDDD

Odpowiedz
2

JulaJuli13

Wszędzie zaznaczyłam „zrobiłem to”

Odpowiedz
1
-XJisung_WiewiorX-

-XJisung_WiewiorX-

Cały odcinek szkoły?
Bo już ich mam ponad 200 za sobą xD

Odpowiedz
VeRnonP0lak

VeRnonP0lak

@-XJisung_WiewiorX- ja jedyny sezon (na razie to cały serial) który obejrzałem to był serial wiedźmin od netflixa

Odpowiedz
Pl.Panterka

Pl.Panterka

Ja oglądam co najwyżej u Natuciaka XD

Odpowiedz
2
Natalie-Granger-Potter

Natalie-Granger-Potter

ja wolę nie oglądać tych drastycznych odcinków „na ratunek 112”
za bardzo się nastraszyłam oglądając Googleboxa XDDD
wczoraj oglądałam w nim, że chłop kosił kosiarką i odwaliło mu pół ręki a ja to zobaczyłam -_- XD

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej