Jakim żywiołem władasz w snach?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 30

Ksiazkocholik_16

Ksiazkocholik_16

Ziemia
Oto żywioł, którym władasz we śnie! Ludzie rządzący żywiołem ziemi nie lubią zmian, wolą stabilność i normalne życie, które mogą rozwijać i pielęgnować w spokoju. Ludzie żywiołu ziemi są najbardziej materialistyczni i zaborczy. Można Cię określić jako dość powierzchownego. Zazwyczaj nie zagłębiasz się zanadto w rozpatrywane kwestie. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Czytam te komentarze i myślę że bardziej woda.
Fajny quiz!

Odpowiedz
BlackySSO

BlackySSO

Ziemia? 💚 Serio? U mnie w snach jest to raczej ogień ❤️‍🔥 ( Btw co za emoji 😎)

Odpowiedz
._.Jayfeather._.

._.Jayfeather._.

Ogień
Oto żywioł, którym władasz we śnie! Osoby rządzące żywiołem ognia mają silne poczucie własnej wartości i siły. Podobnie jak ogień, nie zważają na nic i na nikogo na swojej drodze. Po prostu idą szybko przed siebie. Ogień nie lubi stagnacji, zawsze musi rozprzestrzeniać się i docierać do nowych miejsc. Jesteś więc impulsywny i najpierw działasz, dopiero potem myślisz. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Nie, bo nie jestem aż taka pewna siebie. Ale fajny quiz!

Odpowiedz
Birds_lovely

Birds_lovely

Woda

Oto żywioł, którym władasz we śnie! Ludzie rządzący żywiołem wody mają smykałkę do radzenia sobie w grupie. Potrafią z łatwością zrozumieć motywy działania i potrzeby innych ludzi. Można powiedzieć, że są wyjątkowo przenikliwi, "zlani" ze wszystkimi w jedno. To sprawia, że jesteś empatyczny, troskliwy i pomocny, ale też wrażliwy – łatwo można Cię skrzywdzić. Podziel się wynikiem w komentarzu!

Zgadza się, fajny quiz

Odpowiedz
Laughing_Agimi

Laughing_Agimi

Ogień
Oto żywioł, którym władasz we śnie! Osoby rządzące żywiołem ognia mają silne poczucie własnej wartości i siły. Podobnie jak ogień, nie zważają na nic i na nikogo na swojej drodze. Po prostu idą szybko przed siebie. Ogień nie lubi stagnacji, zawsze musi rozprzestrzeniać się i docierać do nowych miejsc. Jesteś więc impulsywny i najpierw działasz, dopiero potem myślisz.

Połowa się zgadza

Odpowiedz
Northy

Northy

owietrze
Oto żywioł, którym władasz we śnie! Ludzie rządzący żywiołem powietrza są często postrzegani, jako osoby nie mające kontaktu z rzeczywistością. To dlatego, że na zewnątrz nie widać ich intelektualnych umiejętności. A trzeba przyznać, że umysły mają o wiele bardziej zaawansowane od innych. Inteligencja (a raczej mądrość) jest Twoją najmocniejszą stroną. Z łatwością formułujesz teorie, rozwiązania wielu problemów.
POWIETRZE? FAJNIE [:

Odpowiedz
Entez

Entez

Ogień
Opis do mnie nie pasuję

Odpowiedz
Koks_Oshawott

Koks_Oshawott

Ogień
Oto żywioł, którym władasz we śnie! Osoby rządzące żywiołem ognia mają silne poczucie własnej wartości i siły. Podobnie jak ogień, nie zważają na nic i na nikogo na swojej drodze. Po prostu idą szybko przed siebie. Ogień nie lubi stagnacji, zawsze musi rozprzestrzeniać się i docierać do nowych miejsc. Jesteś więc impulsywny i najpierw działasz, dopiero potem myślisz. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Kozacki quiz:)

Odpowiedz
1
10WiktoriQ100

10WiktoriQ100

Ziemia
Oto żywioł, którym władasz we śnie! Ludzie rządzący żywiołem ziemi nie lubią zmian, wolą stabilność i normalne życie, które mogą rozwijać i pielęgnować w spokoju. Ludzie żywiołu ziemi są najbardziej materialistyczni i zaborczy. Można Cię określić jako dość powierzchownego. Zazwyczaj nie zagłębiasz się zanadto w rozpatrywane kwestie. Podziel się wynikiem w komentarzu!

Superowy Quiz! ❤️🤟🏻

Odpowiedz
1
DiyWeronika

DiyWeronika

Ziemia myslialam, ze woda no ale juz ok

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej