Jaką zabawkę stworzy dla Ciebie „Jason The Toy Maker”?


Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 59

AlexDragon

AlexDragon

Zestaw małego nekromanty (ok, no to co idziemy na cmentarz ?). 🤔🤨😏😅

Odpowiedz
IdiotaKocha_Koty

IdiotaKocha_Koty

Koszmarny miś
KUR- JA KOCHAM MISIE DAJ MNIE GO PLIS

Odpowiedz
Alouette

Alouette

Sztuczny mózg
Dzięki Jason, to jakaś wiadomość? xD

Odpowiedz
4
Lesley_Gore

Lesley_Gore

Komplet wybuchowych myszy ^^

Odpowiedz
Vera_creeepypasta

Vera_creeepypasta

Miniaturka gilotyna. Fajnie, wreszcie moje lalki się do czegoś przydadzą :)

Odpowiedz
3
jasonthwtoy

jasonthwtoy

Sztuczny mózg ??? He chyba się jasnowidz się nudzi i robi takie .a tak a propos bawię jeszcze lalkami

Odpowiedz
XMonkeyD

XMonkeyD

Latający pająk .Mam jednego w domu ale gumowego ;-;

Odpowiedz
2
Stin858

Stin858

Mam małą gilotynę fajnie XD serio podoba mi się

Odpowiedz
.Imaginary.

.Imaginary.

Sztuczny mózg
Aha.. ciekawe z czego go zrobi…

Odpowiedz
1
Ethan.Afton..

Ethan.Afton..

Jason przygotował dla Ciebie miniaturową gilotynę. Dołączone zostały do niej również niewielkie ludziki, które się poruszają. Uważaj na palce podczas zabawy, jest naprawdę ostra!

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej