Dziedzina Śmierci 1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w "mieczu bram". Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
Dziedzina Śmierci 1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w "mieczu bram". Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w „mieczu bram”. Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach.
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w „mieczu bram”. Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w „mieczu bram”. Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc. Dziedzina śmierci
Dziedzina Wody 1. Jesteś typem grupowca, dbasz o dobro Twoich towarzyszy, nigdy ich nie zostawiasz na polu bitwy. Walczysz łukiem. 2. Walczysz wodnymi biczami, zamrażasz przedmioty, wysuszasz koryta rzek i jeziora. Jeżeli poświęcisz czas na ćwiczenia będziesz mógł „władać” krwią innych, będziesz nimi tak jakby kierował, lecz Ci o silnej woli się nie dadzą i będziesz miał przechlapane. 3. Twój towarzysz to nietypowy kotek, jest on biały, ale ma niebieskie „skarpetki”. Może pluć wrzącą wodą, może Ci czasem pomóc, łatwo go przemycić w torbie… 4. Jesteś miła i ciężko Cię wyprowadzić z równowagi, łatwo znajdujesz znajomych, a to właśnie dlatego czasem zostajesz przyłapany, bo Cię znowu wydali. Łatwo wierzysz innym, lecz z sytuacji umiesz dobrze wybrnąć. Jesteś sprytniejszyale niż Ci się może wydawać! 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
No ok, Ale mnie da się szybko wyprowadzić z równowagi oraz nie zawsze jestem miłą bo potrawę pokazać kolce😁🙂👌
its_not_zux
Dziedzina Śmierci
Odnoszę wrażenie, że to tu dość częsty wynik.
Lonely2
Dziedzina Śmierci
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w "mieczu bram". Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
ayano_aishi111
Dziedzina Śmierci
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w "mieczu bram". Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
BooksAreMagic
Dziedzina Śmierci
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w „mieczu bram”. Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam.
2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi.
3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć.
4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko.
5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach.
mistrzzakonu
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w „mieczu bram”. Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
prawie wszystko dobrze
Mili-226
1. Walczyć kochasz, a jeszcze bardziej lubisz zabijać, jest w Tobie coś takiego co pochłania dusze… Po tym jak kogoś zabiłeś jego dusz zostaje uwięziona w „mieczu bram”. Tam nie zaznają spokoju, walczysz przeważnie sam. 2. Możesz dzięki temu mieczy przywoływać zmarłych. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteś jakimś śmieciem, ale tak naprawdę to jesteś szybszy i zwinniejszy niż Ci którzy władają ziemią lub wodą. Gorzej gdybyś stracił miecz… Wtedy zmarli zostaliby wypuszczeni i błąkaliby się po ziemi. 3. Zwierzę towarzyszące Ci to wilk, pojawia się i atakuje wroga, przy tym Ty zostajesz nietknięty… Idzie go jednak łatwo spłoszyć. 4. Jesteś ciężki do zdobycia, wiele kobiet już próbowało Ciebie zabić, ale byłeś tego świadomy. Żyjesz raczej z okradania, jesteś czymś w stylu kieszonkowca. Jesteś nieprzewidywalny i kochasz ryzyko. 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc. Dziedzina śmierci
patrycjusz02
dziedzina śmierci
Momioczka
Dziedzina życia❤
Karola3
Dziedzina Wody
1. Jesteś typem grupowca, dbasz o dobro Twoich towarzyszy, nigdy ich nie zostawiasz na polu bitwy. Walczysz łukiem. 2. Walczysz wodnymi biczami, zamrażasz przedmioty, wysuszasz koryta rzek i jeziora. Jeżeli poświęcisz czas na ćwiczenia będziesz mógł „władać” krwią innych, będziesz nimi tak jakby kierował, lecz Ci o silnej woli się nie dadzą i będziesz miał przechlapane. 3. Twój towarzysz to nietypowy kotek, jest on biały, ale ma niebieskie „skarpetki”. Może pluć wrzącą wodą, może Ci czasem pomóc, łatwo go przemycić w torbie… 4. Jesteś miła i ciężko Cię wyprowadzić z równowagi, łatwo znajdujesz znajomych, a to właśnie dlatego czasem zostajesz przyłapany, bo Cię znowu wydali. Łatwo wierzysz innym, lecz z sytuacji umiesz dobrze wybrnąć. Jesteś sprytniejszyale niż Ci się może wydawać! 5. Tak wygląda Twoja postać… Opisana raczej w świecie Fantasty! Teraz możesz śnić o swoich przygodach. Dobranoc.
No ok,
Ale mnie da się szybko wyprowadzić z równowagi oraz nie zawsze jestem miłą bo potrawę pokazać kolce😁🙂👌
Moon_Angel
Dziedzina śmierci
Tak strasznie nie chce mi się pisać