Jaka będzie Twoja pierwsza ocena z matematyki w nowym roku szkolnym?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 255

Sasuke..Uchiha

Sasuke..Uchiha

6
Gratuluję! Dostaniesz najlepszą ocenę! Oby tak dalej! Podziel się wynikiem w komentarzu!

No co innego mogę dostać.

Odpowiedz
Nara..Shikamaru

Nara..Shikamaru

6
Gratuluję! Dostaniesz najlepszą ocenę! Oby tak dalej! Podziel się wynikiem w komentarzu!

Odpowiedz
2
Suoier

Suoier

Nie

Odpowiedz
Arbuzik16

Arbuzik16

3 moją najlepsza ocena z matmy to 3+ (że spr) a tak wogule to fajny quiz powinien być na SG jeśli już na niej nie jest 😁

Odpowiedz
ju_leczka14

ju_leczka14

6

Gratuluję! Dostaniesz najlepszą ocenę! Oby tak dalej! Podziel się wynikiem w komentarzu!

Oj wątpię…

Odpowiedz
xLunaxPotterx

xLunaxPotterx

3
Nom na razie mi wychodzi! ;)

Odpowiedz
BelarusGirl

BelarusGirl

Jedynka heh

Odpowiedz
2
BelarusGirl

BelarusGirl

@BelarusGirl tak właśnie było ..

Odpowiedz
1
Alicja99Ala

Alicja99Ala

Super quiz… zaskoczyłam się z tą szóstką….

Odpowiedz
1
olka60021

olka60021

Zgadza sie na poczatku roku 1 moja ocena z matematyki :3

Odpowiedz
2
Polsat_TVP_TVN

Polsat_TVP_TVN

6, no na pewno, teraz mam beznadziejne go nauczyciela i z 4.35 spadam na 1.80

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej