Jak bardzo jesteś słowiański?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 131

QNacpana_zelkamiQ

QNacpana_zelkamiQ

Znacząco słowiański

Jesteś znacząco słowiański! Podoba Ci się styl Słowian i ich tradycje, do większości się stosujesz z wielką przyjemnością. Najbardziej jednak cenisz sobie nowoczesność.

Odpowiedz
Robal

Robal

Bardzo słowiański! No oczywiście że tak! haha

Odpowiedz
Pandaray

Pandaray

Znacząco słowiański

Jesteś znacząco słowiański! Podoba Ci się styl Słowian i ich tradycje, do większości się stosujesz z wielką przyjemnością. Najbardziej jednak cenisz sobie nowoczesność.

Fajnie ❤️

Odpowiedz
Lencia.frencia

Lencia.frencia

Znacząco słowiański
Jesteś znacząco słowiański! Podoba Ci się styl Słowian i ich tradycje, do większości się stosujesz z wielką przyjemnością. Najbardziej jednak cenisz sobie nowoczesność.
Spoko

Odpowiedz
1

kotenka

Lekko słowiański

Odpowiedz

Kyuba

Znacząco słowiański

Odpowiedz
EloszQa

EloszQa

Bardzo słowiański
Jesteś bardzo słowiański! Bardzo szanujesz tradycję słowiańską i świadomie zgłębiasz wiedzę na temat swojego pochodzenia. Żyjesz zgodnie z naturą i chętnie słuchasz przodków.

Jestem cholernie dumna ze swoich słowiańskich korzeni <3

Odpowiedz
1
Natatutu

Natatutu

Kurde, no nie piję alkoholu nieletnia jestem, co mam odpowiedzieć.? XD

Odpowiedz

Iwonka2009

@Natatutu ja też

Odpowiedz
gabxx

gabxx

Znacząco słowiański

Odpowiedz

N...a

Znacząco słowiański
Ja to taki też troszku typ amerykański xd 🎬🎵❤
Fajny quiz
Pozdrawiam
~WCALE NIE RÓŻOWA Sashka 💕

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej