Do którego z Aliantów jesteś podobny?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.
Emilia-chan
Emilia-chan
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 144

Starhide

Starhide

Jesteś jak Chiny!
Z podanych przez Ciebie odpowiedzi wynika, że najbardziej przypominasz Chiny! Jesteś miłym i przyjacielskim człowiekiem. Lubisz opiekować się innymi i pomagać im w ciężkich chwilach. Nie potrafisz przegrywać. Zgadzasz się z wynikiem? Daj znać w komentarzu!

Myślę, że może być tylko z tym nie potrafieniem przegrywać się nie zgodze :}

Odpowiedz
1
Dazai_Chuuya

Dazai_Chuuya

Jestem jak Rosja xD prawda

Odpowiedz
1
FankaHetaliTvT

FankaHetaliTvT

FrAnCjIa

Zgodze się z tym l0lz

Odpowiedz
1
KociaDziewczyna

KociaDziewczyna

Anglia!!! Jejku uwielbiam go

Odpowiedz
1
Emilia-chan

Emilia-chan

•  AUTOR

@KociaDziewczyna
Haha, cieszę się, że podoba Ci się wynik! ^^

Odpowiedz
1
sLONYKARMEL

sLONYKARMEL

jEsTeM aNgLiĄ!
Cieszę się ,fajny quiz CHCE WIĘCEJ!

Odpowiedz
1
Emilia-chan

Emilia-chan

•  AUTOR

@sLONYKARMEL Dziękuję, miło mi to słyszeć! UwU

Odpowiedz

A...7

Chiny
Jest nawet spoko🌵
Fajny quiz 😁

Odpowiedz
2
Emilia-chan

Emilia-chan

•  AUTOR

@Arbuz3
Dziękuję, miło mi to słyszeć! ^^

Odpowiedz
1
toga_himiko_love

toga_himiko_love

Awww jestem francjaaaa

Odpowiedz
1
toga_himiko_love

toga_himiko_love

Wogule:moje oczy są innego koloru bo(niewiadomo jak) jedno jest fioletowe a drugie różowe

Odpowiedz
1
Emilia-chan

Emilia-chan

•  AUTOR

@uni238 wow, to musi naprawdę fajnie wyglądać! XD

Odpowiedz
1
toga_himiko_love

toga_himiko_love

Nom tak

Odpowiedz
Azuri

Azuri

CHINA!

*Azuri robi taniec zwycięstwa bo nie Francja*

Świetny Quiz, bardzo mi sie podoba, ładne wykonanie :3

Odpowiedz
2
Emilia-chan

Emilia-chan

•  AUTOR

@Azuri aww dziękuję! Miło mi, że Ci się podoba! <3

Odpowiedz
1
Azuri

Azuri

@Emilia-chan Proszę! Leci do ulu qwp

Odpowiedz
2

StaraMenda

Chiny! Super, tylko umiem przegrywać, i często się to zdarza xD Moja ulubioną postacią jest Rosja UwU

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej