Czy uda Ci się uciec z tonącego statku?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 30

.Ignis.

.Ignis.

Bardzo fajny quiz. Przetrwałam dopiero za trzecim razem 😉

Odpowiedz

Shadowv2

Jej tylko raz umarłm :p

Odpowiedz

Frobar2

Zarombisty quiz

Odpowiedz
Delphi453

Delphi453

Bardzo fajny quiz. Kilka razy próbowałam rozwiązać ale dopiero po 5 razie przeszłam cały. Jednak gdyby chodziło o życie lub śmierć to raczej by mi się nie udało przeżyć. Tu chodzi o szybkie wybory. Lubię Quizy o przetrwaniu bo uczą jak się należy zachowywać w danych sytuacjach.!👍👍👍👋

Odpowiedz
1

lovekonie.

Udało Ci się!
03:00
Matt podsadził Cię i byłaś już nad nim. Nagle obok siebie ujrzałaś linę. Czym prędzej zrzuciłaś mu ją. Matthew wspiął się do Ciebie i pobiegliście w stronę wyjścia. Wsiedliście na jedną z ostatnich już szalup. To wszystko było dla Ciebie traumatycznym przeżyciem. Po chwili płynęliście z innymi osobami, którym udało się uciec. Płynęliście po ciemnym, zimnym oceanie. Z oddali oglądaliście jak statek idzie na dno. Był to straszny widok. Matt przytulił Cię, żeby Cię ogrzać. W oczach miałaś łzy. Jeszcze parę minut i znalazłabyś się na dnie oceanu. Jednak dokonałaś właściwych wyborów, dzięki czemu przeżyłaś. Moje gratulacje! Masz się czym pochwalić w komentarzu! Mam nadzieję, że quiz Ci się spodobał. Liczę na to, że wyrazisz swoją opinię na temat tego quizu w komentarzu.

Po WIELU próbach 😄
Super quiz

Odpowiedz
Danilo

Danilo

Imho pomaganie komuś w momencie, kiedy samemu jest się zagrożonym jest bezsensu. Powinno się zadbać o siebie.

Odpowiedz
1
wkak117

wkak117

Udało mi się! Aleeeee…. Chyba po 5 razie xdd

Odpowiedz
1
XxSmykXx

XxSmykXx

Udało mi się!

Odpowiedz
1
MrsOdd

MrsOdd

a Rose z Titanica weszla do windy i przezyla halo sprzeciw! xD Nie no zarcik, fajny quiz, a rzadko mi sie zdarza tak mowic heh ;)

Odpowiedz
1

D...1

przeciez trzeba isc ze wszystkimi czy autor wgl mysli?

Odpowiedz

D...1

@DamianK poza tym lepiej isc na tł statku gdyz zawsze dziób pierwszy tonie

Odpowiedz

thisissick1111

@DamianK Posrało cie?

Odpowiedz

D...1

Odpowiedz
MrsOdd

MrsOdd

@DamianK dlaczego uwazasz ze dziob pierwszy tonie? xD nie znam sie na statkach ale logika podpowiada mi ze raczej to zalezy w ktorym miejscu na statku jest dziura i w jaki sposob moze sie przedrzec woda po korytarzach xd a co do chodzenia z ludzmi no to nie wiem, niby w grupie razniej i bezpieczniej ale czy na pewno? pomysl troche, masa ludzi to dosc duzy ciezar wiec statek sie w tym miejscu bardziej przechyla xd po drugiej stronie mozesz miec wieksze szanse, chyba ze gdzies tam blisko sa szalupy i masz w miare pewnosci ze statek sie nie obali zanim na nia wejdziesz xd

Odpowiedz

D...1

@MrsOdd ale w sumie statek płynie i jak udezy w skałe czy góre lodowa to raczej udezy przodem

Odpowiedz
MrsOdd

MrsOdd

@DamianK no w sumie tez prawda

Odpowiedz
3
Kokosowa11

Kokosowa11

•  AUTOR

@MrsOdd
Przyczyna nie została podana więc można brać wszystkie wersje pod uwagę. Każdy autor ma swoją wizję zrobienia quizu 🤗

Odpowiedz
1

thisissick1111

@DamianK Niech Altaria będzie z tobą.
W piekle.
Bo chcę żebyś się k**** zabił.
~ Twoja Kochana Babcia

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej