Patryk

.Yuno-san.

Patryk

.Yuno-san.

imię: Yuno Gasai

miasto: Hm, gdzies:D

o mnie: przeczytaj

5

O mnie

masz 5 sekund na wyjscie stad inaczej z tych czelusci nigdy nie wyjdziesz, radze uwazac^^
bardzo mi przykro - minelo niestety 5 sekund. Pozegnaj sie ze swiatem dotychczsowym i ruszaj dalej.
Jak rycerz na bialym rumaku, przyjdz na ratunek ksiezniczkom czyli...Innym osobom, ktore zaginely... Czytaj dalej

Ostatni wpis

.Yuno-san.

.Yuno-san.

Hejooo:D to moj pierwszy wpis tutaj:>. Wow...Po miesiącu w koncu jakis napisalam. ... Czytaj dalej
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Ostatni wpis autora: Wyświetl wpisy autora
.Yuno-san.

.Yuno-san.

AUTOR•  

Hejooo:D
to moj pierwszy wpis tutaj:>. Wow…Po miesiącu w koncu jakis napisalam.
Co tam porabiacie w ogole? I mam pytanko…Wiecie, nie mam talentu artystycznego czy cos, wiec zrobilby mi ktos wystroj? Jesli ktos, by chcial mi zrobic to na priv:P. Oczywiscie nie zmuszam czy cos, ale wiecie talentu nie mam zamiast tla, wychodzi gowno jakiess ;-;

Odpowiedz
4
Dango_Chan

Dango_Chan

@.Yuno-san. ja mogłabym ci zrobić, ale na daną chwilę nie za bardzo:/. A poza tym ładnych to ja nie potrafię…;-;

Odpowiedz
1
.Yuno-san.

.Yuno-san.

•  AUTOR

@Dango_Chan aj tam zle ci nie wychodzi i spoczko^^

Odpowiedz
1
Kiruya-Chan

Kiruya-Chan

@.Yuno-san. jak chcesz to ja mogę spróbować Ci zrobić wystrój
Nie gwarantuję, że wyjdzie dobrze, ale mogę spróbować hah

Odpowiedz
1
.Yuno-san.

.Yuno-san.

•  AUTOR

@Kiruya-Chan serio mozesz? Dziekujeeee<33

Odpowiedz
1
Amortencja.a

Amortencja.a

@.Yuno-san. hejka obs za obs?

Odpowiedz
1
.Yuno-san.

.Yuno-san.

•  AUTOR

@Amortencja.a jasneee:D

Odpowiedz
Wszystkie wpisy:
Dango_Chan

Dango_Chan

no wiesz co…
żeby tak ludziom życie utrudniać…
już lepiej było w ogóle nie pisać swojego wieku niż to co zrobiłaś xd
trudne to obliczenia jakieś (nie wiedziałam, że jesteś mózgiem z matmy-)
zatruję ofc, że trudne, ale wiesz-
wygląda groźnie

Odpowiedz
1
.Yuno-san.

.Yuno-san.

•  AUTOR

@Dango_Chan ale to co mówisz jest nieprawdą!! Wcale taka nie jestem :>

Odpowiedz
1
Dango_Chan

Dango_Chan

@.Yuno-san. yhm, tak, tak…

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (4)
.Soojinie.

.Soojinie.

Obs za obs?

Odpowiedz
1
.Yuno-san.

.Yuno-san.

•  AUTOR

@.Pika. jasneee:D

Odpowiedz
zonia_norvid

zonia_norvid

Też kocham Mirai Nikki i Demon Slayer

Odpowiedz
1
zonia_norvid

zonia_norvid

@.Yuno-san. tak samo mam z tokyo ghoul. chcesz popisać na priv?

Odpowiedz
1
.Yuno-san.

.Yuno-san.

•  AUTOR

@zonia_norvid wybacz, ze tyle czekałas na odp. Tak,z przyjemnoscia❤️

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (5)