Patryk

Asiaaaaa1

Patryk

Asiaaaaa1

imię: Nwm

miasto: Też nwm

www: samequizy.pl

o mnie: przeczytaj

675

O mnie

Jestem przeciętną osobą na tej stronie. Nie cierpię hackerów, kocham pomidory i simsy oraz uwielbiam robić moje serie na które możecie wpaść, np.: Mamma Mia czy I have no idea!. Kocham robić opowiadania i chyba zacznę wydawać książki.

Robi quizy dla... Czytaj dalej

Ostatni wpis

Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

Wiecie co, ja w ogóle nie mam weny, więc po prostu będę na tej stronie, ale jak na r... Czytaj dalej
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Ostatni wpis autora: Wyświetl wpisy autora
Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

AUTOR•  

Wiecie co, ja w ogóle nie mam weny, więc po prostu będę na tej stronie, ale jak na razie nic nie będę robić /:
Strasznie ta strona się zrobiła nudna, nie wiem jak wy myślicie xD

Odpowiedz
1
Wszystkie wpisy:
Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

AUTOR•  

Hej!
Wiem że nic nie było przez 3 miesięcy (bez komentarza xd), ale choruję na brak weny /:

Kto też obchodzi jutro Dzień Singla? XD

Odpowiedz
2
Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

AUTOR•  

Przepraszam ze mnie nie było 2 miesiące , ale cóż zrobić gdy na cały semestr masz koncerty solowe i orkiestrowe, a nauczycielka matmy zadaje każdego dnia po 10 stron (akurat z matmą troszkę przesadziłam). Także sorry, ale robię 1 część quizu tematu „przetrwanie”, mam nadzieję że wyjdzie fajnie :)

Odpowiedz
3
Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

AUTOR•  

Kto też był wolontariuszem na WOŚP? ❤ (Nie pytajcie czemu mnie nie było 2 miesiące ok?! xd)

Odpowiedz
2
Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

AUTOR•  

Dawno mnie tu nie było /:

Odpowiedz
3
nadiusiaaa

nadiusiaaa

Zaobserwujesz?

Odpowiedz
1
Asiaaaaa1

Asiaaaaa1

•  AUTOR

@.Nadusia. No ok xd

Odpowiedz
1
nadiusiaaa

nadiusiaaa

@Asiaaaaa1 xd dzięki xd

Odpowiedz
1