Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Zabita przez przyjaciela-One Shot

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
HogwartsWitch
HogwartsWitch
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 25

g....

Cudowne i takie sweet!! ❣️❣️Uwielbiam takie one shoty 💓

Odpowiedz
1
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@Cute_Lady Naprawdę? Ja nie lubie tego one shota ale go zostawie bo ma prawie 50 serc 😂

Odpowiedz
2

g....

@Camille_Potter no naprawdę 👍

Odpowiedz
1
KrulewnaHufflepufu

KrulewnaHufflepufu

❤❤

Odpowiedz
2
_Phoenix_

_Phoenix_

Kochana to jest takie słodkie. Ale dlaczego zaklęcie trafiło Lizzy a nie Freda? Zresztą w fabule książki było że Fred umarł tak na początku a akcja dzieje sie pod koniec gdy walka sie rozpętała na dobre. Troche pomyślałem i stwierdziłem że akcje może toczy sie na rozpoczęciu bitwy?

Odpowiedz
3
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@_Phoenix_ JKa wiem że to jest słodkie! Nwm może Georgowi sie trzęsła ręka?

Odpowiedz
2
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@Domisia133 dzk za poparcie

Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (1)
Sectusempra

Sectusempra

To było niespodziewane❤🤣

Odpowiedz
1
aprile

aprile

Jest naprawdę ciekawe i wciągające ❤ bardzo mi się podoba 🙂 zapraszam do siebie

Odpowiedz
1
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@kamilkaa. Z chęcią wpadne

Odpowiedz
1
_Obserwator_

_Obserwator_

Mój ulubiony One Shot

Odpowiedz
2
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@_Obserwator_ Dziękuje! ❤

Odpowiedz
Cztery_Rozrabiary

Cztery_Rozrabiary

fajnie to napisałam chyba xd

Odpowiedz
1
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@Cztery_Rozrabiary Przepraszam… Ale ja mam tylko jedno konto i kim ty jesteś? Ja to napisałam i nikt mi nie pomagał… Odwalisz sie?!

Odpowiedz

G...d

Dlaczego george ja zabil?! Ja chce wiedziec

Odpowiedz

G...d

@Hogwarczyk w 1 wersji nie bylo heh

Odpowiedz
ShipujeCavi

ShipujeCavi

@GoodSadHappyBad No nie ale ona (@Camille_Potter) wpadła na ten cidny pomysł aby to zmienić i tadam

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (4)
nahh

nahh

Bardzo fajny one shot, dzięki❤😊

Odpowiedz
HogwartsWitch

HogwartsWitch

•  AUTOR

@SelenaRiddle edytowałam przeczytaj jeszcze raz

Odpowiedz
1
nahh

nahh

@Camille_Potter okej😊💕

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej