Z czego miałbyś ocenę celującą, gdyby te przedmioty pojawiły się w szkole?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź naszego nowego bota! Rozpocznij rozmowę

Komentarze sameQuizy: 157

Plac

Plac

Zapominanie
Oto przedmiot, z którego miałbyś ocenę celującą, gdyby pojawił się w szkole! Podziel się wynikiem w komentarzu!

Odpowiedz
.Ms.Malfoy.

.Ms.Malfoy.

Zapominanie
Na 100% xD

Odpowiedz
Anime-QUIZY-MUHAHAHA

Anime-QUIZY-MUHAHAHA

LISTOPAD
_Strzelanie Focha
XD Ok a zobacze mohego brata XD
GRUDZIEŃ
-Spanie
No nie za bardzo się zgadzam.. On to lubi szaleć po nocy 😂😂

Odpowiedz
koala0027

koala0027

Podrywanie. Raczej nie 😰

Odpowiedz
2
Mary_Carter

Mary_Carter

Zaliczanie gleby

xD aż taką niezdarą nie jestem

Odpowiedz
Gzubix

Gzubix

Zaliczanie Gleby
Oto przedmiot, z którego miałbyś ocenę celującą, gdyby pojawił się w szkole! Podziel się wynikiem w komentarzu!

XDDDD

Odpowiedz

Sasza123321

Spanie LOL

Odpowiedz
AgiSul

AgiSul

Całowanie się
o lol

Odpowiedz
ShadowPaw

ShadowPaw

Zapominanie,

Mam do tego talent.

Odpowiedz
tomiii123666

tomiii123666

Spanie
a nie lubie spać

Odpowiedz
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej