W którą darmową grę powinieneś zagrać?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 85

GangsterNr1

GangsterNr1

No More Room in Hell

Odpowiedz
1
nikofaka

nikofaka

Ib
Kocham to 💞

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@nikofaka
O no to fajnie, dobrze wiedzieć, że więcej osób gra tu w dobre gierki. :p

Odpowiedz

YoshikiKun

Czy ktoś mógłby podesłać mi link do gry Ib? Z góry dziękuję

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@YoshikiKun
Chyba stąd możesz pobrać: http://www.vgperson.com/games/ib.htm
Przycisk „download”, jakby plik był uszkodzony lub antywirus by z automatu usunął, to w google po wpisaniu „Ib download” powinno wyskoczyć parę innych stron.

Odpowiedz

Mungar

Team fortress 2 uwielbiam tę grę. Super quiz

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Mungar
Dzięki. :3

Odpowiedz
LSC_Jeff

LSC_Jeff

ja to lubię grać w kalambury na kurniku. Gra ktoś? https://www.kurnik.pl/kalambury/#101

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@LSC_Jeff
O żeś mi przypomniał, kurnik był spoko, grało się kiedyś. :p

Odpowiedz
pesia1000

pesia1000

Team Fortress 2 Grałam 😜

Odpowiedz
2
Valt

Valt

•  AUTOR

@pesia1000
To chyba znak, by zagrać jeszcze raz. XD Ewentualnie mogę coś innego polecić z tych wyników jak podasz gatunek, czy tematykę. :p

Odpowiedz
pesia1000

pesia1000

@Valt Zagram jeszcze raz

Odpowiedz
Valt

Valt

•  AUTOR

@pesia1000
Heh no TF2 zawsze spoko. :d

Odpowiedz
1
egzar

egzar

.

Odpowiedz
Valt

Valt

•  AUTOR

@egzar
Hmm, bardzo dający do myślenia komentarz.

Odpowiedz
1

PolenChan

Ib

Odpowiedz
1
TosiaQ_yt

TosiaQ_yt

Powinieneś zagrać w „S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha”!

Jest to gra powstała na bazie modyfikacji do gry „S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl”.
Rekonstruuje ona pierwotną wersję tejże właśnie gry, tak by wyglądała w taki sposób w jaki miała wyglądać według pierwszych zapowiedzi, usuwając wszelkie uproszczenia z oryginalnej produkcji i wprowadzając wiele zmian w rozgrywce.
Gra jest singlowa, gracz wciela się w niej w tytułowego Stalkera, który wyrusza do Zony w Czarnobylu i staje naprzeciw różnym zagrożeniom jakie czyhają na skażonym terenie.
Gra stawia duży nacisk, na eksploracje i elementy survivalowe, przez co może okazać się dla niektórych wymagająca.
Klimatem może przywodzić na myśl serię „Metro”.
Gra jest dostępna za darmo na stronie twórców.

Zaciekawiony? Zamierzasz zagrać? Napisz w komentarzu!

Powyżej opis jest nawet fajny, może zagram.
W sumie to lubię jak są strzelanki, a tu są? Jak nie to też okej.

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@TosiaQ_yt
Stalker ma formułę strzelanki jak najbardziej. :P Z innych jakie pojawiły się w wynikach to Shadow Warrior Classic, Team Forstress 2, dość dużo strzelania jest też w Cry of Fear.

Odpowiedz
1
NieMamPomysluNaNazwe123

NieMamPomysluNaNazwe123

TM 2, grałem ale nie fajna, a i jeszcze wie ktoś co zrobić z crashem metro exodus?

Odpowiedz
Valt

Valt

•  AUTOR

@NieMamPomysluNaNazwe123
Metro crash*** w losowych momentach? Musiałbyś na jakimś forum zapytać. :P Albo wpisz na youtubie „Metro Exodus crash fix” i znajdziesz kilka poradników jak naprawić, choć niekoniecznie muszą pomóc, bo zależy co tam u Ciebie tego crasha powoduje.

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej