Którą bohaterkę z anime „Mieruko-chan” przypominasz?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 43

Lika16

Lika16

Miko Yotsuya!
Wszystko wskazuje, że najprawdopodobniej najbardziej przypominasz Miko Yotsuyę! Zgadzasz się z tym? Podziel się wynikiem w komentarzu!

Odpowiedz
.-_Hair9n_-.

.-_Hair9n_-.

Yuria Niguredou!
Wszystko wskazuje, że najprawdopodobniej najbardziej przypominasz Yurię Niguredou! Zgadzasz się z tym? Podziel się wynikiem w komentarzu!
Ej zjawiska paranormalne naprawdę istnieją?

Odpowiedz
2
Valt

Valt

•  AUTOR
Odpowiedz
Kir0

Kir0

Miko ☂️

Odpowiedz
1
Paula.0w0

Paula.0w0

Hana Yurikawa!

Świetny guiz ❤️

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@XxPauLaMaxX
Dzięki!

Odpowiedz
.KokichiOuma.

.KokichiOuma.

Mito Yotsuya
Sama nie znam ale fygląda kozacko lubię takie postacie i sama gdy zobaczyłam tą okładkę to hciałam ją trawić i mega lubię demony i czekam aż jakiegoś demona/Boga i tym podobne zobaczę🙂🖤

Odpowiedz
2
xX_homicidal_Xx

xX_homicidal_Xx

Yuria Niguredou!
Nie znam, ale ok

Odpowiedz
1
Kasjopea

Kasjopea

Yuria Niguredou!
Wszystko wskazuje, że najprawdopodobniej najbardziej przypominasz Yurię Niguredou! Zgadzasz się z tym? Podziel się wynikiem w komentarzu!
Super quiz 🖤🖤🖤

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Kasjopea
Dzięki!

Odpowiedz
1
_Vic_

_Vic_

Yuria

Odpowiedz
1
Kortisia

Kortisia

QwQ spojler na ostatnim obrazku mnie zdziwił.. W anime nie było jeszcze tego momentu z mangi ;^ może to nie jest dla większości problem ale następnym razem może lepiej uważać bo ktoś może mieć pretensje TwT Z góry przepraszam jeśli mój komentarz cię uraził, nie był to mój zamiar
Wynik:
Yuria Niguredou :3
Yay (zgadzam się tvt)
Ogólnie fajny quiz ♥️

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Kortisia
No spoiler nie spoiler, bo ktoś nie znający mangi i kontekstu i tak nie będzie wiedział o co cho. xd W sumie to spoilerem jest tu tylko wygląd stwora, bo nic więcej ten kadr nie mówi. A nawet nie! Bo w ostatnim odcinku mieliśmy sen Miko, w którym widzieliśmy przyszłe wydarzenia. To pewnie było coś w rodzaju teasera co będzie dalej, bo w mandze ten moment był normalnym wydarzeniem, a nie snem w końcu. :P Ale no stwora już w anime widzieliśmy. :P
No i dzięki. :3 W ogóle fajnie widzieć, że ktoś tutaj zna też mangę, bo od roku próbuję niektórych do niej przekonać. xd

Odpowiedz
FlamingKooka

FlamingKooka

Miko

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej