LATA 7–14 Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności. Podziel się wynikiem w komentarzu!
LATA 7–14 Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności.
Wpływ Wenus, wzrasta potrzeba partnerstwa, miłości, małżeństwa, ozdób, kreacji, rozrywek, wrażeń estetycznych, dóbr materialnych, edukacji ekonomicznej i artystycznej. Druga faza życia kończy się z 14. rokiem. Metalem przypisanym tej fazie jest połyskująca na czerwono miedź. Czas ten symbolizują melodyjnie brzmiące instrumenty, takie jak skrzypce i flet. Po raz pierwszy rozbłyska „Ja”: tożsamość bycia mężczyzną lub kobietą jest przyjmowana świadomie. Cała ta faza naznaczona jest szukaniem relacji z płcią przeciwną. Pierwsze przeżycia wydają się prawie nierzeczywiste, jak sen. Dopiero w drugiej części tego podwójnego siedmioletniego rytmu tęsknota za osobami płci przeciwnej stopniowo się wyjaśnia i staje się bardziej realistyczna. Młodzież rozkwita najpiękniej między 14. a 21. rokiem życia – i wtedy także zaczyna się „powaga życia”: kończy się szkołę, zaczyna się lub kończy kształcenie zawodowe. Myśli się także o stałym związku. Podziel się wynikiem w komentarzu!
" Zainteresowanie płcią przeciwną " – ja będąca aseksualna be like 😐
LATA 7–14 Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Foxie_
LATA 7–14
Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Rena_Furtive
LATA 7–14
Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Limonka.
Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności.
Fajnie ❤️
ImLivingQuietlyBleeding
LATA 14–21
Wpływ Wenus, wzrasta potrzeba partnerstwa, miłości, małżeństwa, ozdób, kreacji, rozrywek, wrażeń estetycznych, dóbr materialnych, edukacji ekonomicznej i artystycznej. Druga faza życia kończy się z 14. rokiem. Metalem przypisanym tej fazie jest połyskująca na czerwono miedź. Czas ten symbolizują melodyjnie brzmiące instrumenty, takie jak skrzypce i flet. Po raz pierwszy rozbłyska „Ja”: tożsamość bycia mężczyzną lub kobietą jest przyjmowana świadomie. Cała ta faza naznaczona jest szukaniem relacji z płcią przeciwną. Pierwsze przeżycia wydają się prawie nierzeczywiste, jak sen. Dopiero w drugiej części tego podwójnego siedmioletniego rytmu tęsknota za osobami płci przeciwnej stopniowo się wyjaśnia i staje się bardziej realistyczna. Młodzież rozkwita najpiękniej między 14. a 21. rokiem życia – i wtedy także zaczyna się „powaga życia”: kończy się szkołę, zaczyna się lub kończy kształcenie zawodowe. Myśli się także o stałym związku. Podziel się wynikiem w komentarzu!
" Zainteresowanie płcią przeciwną " – ja będąca aseksualna be like 😐
kasztany
Co do lat 7-14
Jest, fragment "początek zainteresowania płcią przeciwną"
A co jak interesuje się ta samą?
flllllora
LATA 7–14
Wpływ Merkurego, początek nauki w szkole, rozwój racjonalnego myślenia i logiki, kontakty międzyludzkie, penetracja najbliższego środowiska, wzrost ciekawości i procesów poznawczych, początek zainteresowania płcią przeciwną i kontaktami partnerskimi, edukacja, komunikacja. Czas, kiedy dziecko wychodzi z najwcześniejszego procesu stawania się samym sobą i zaczyna odczuwać niezależność. Zaczyna kolejny rozdział wychowując się w szkole i w grupie rówieśniczej. To faza ucieleśniania tego, co wewnątrz – poszukiwanie komunikacji. Dziecko zdobywa świat, z zaciekawieniem eksploruje i testuje życie. Zęby stałe, które rosną w tej fazie, to symbol samodzielności. Podziel się wynikiem w komentarzu!
tweektweek
14-21 ekhm Jedna uwaga za duzo tu heteronormatywnosci. Nie kazdy jest binarna kobieta / mezczyzna i nie kazdy jest hetero
kasiunia584
LATA 14-21
_.julyiq._
Zapraszam na najnowsze quizy 😉
RHCP_FANKA_wojo
Kontakty międzyludzkie.
Mnie to nie dotyczy 😌