Twoja przygoda w świecie Ninjago!

103 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 50

10WiktoriQ100

10WiktoriQ100

Fajna zdrapka i przy okazji piękna przygoda mi wyszła

Odpowiedz
2
Mistrzyni.Wiatru

Mistrzyni.Wiatru

•  AUTOR

@10WiktoriQ100 dziękuję 💙 cieszę się 😊

Odpowiedz
1
RuvQuiz

RuvQuiz

Bardzo ciekawa historia!

Odpowiedz
1

JayKumpelLoyda

O ósmej
Z zane
Nadakhan
Tak ale złamiesz rękę
Odwiedzicie skalesa i jego rodzinę
Ponieważ mieliście na to ochotę
Pożegnasz się z toważyszem

Odpowiedz
1
Poke_maniak

Poke_maniak

O siódmej!
Z Cole’em!
Nadakhan
Tak, ale Twój towarzysz złamie rękę.
Pójdziecie do Borg Industries.
Ponieważ Ty tak chciałeś.
Pojawisz się z powrotem w domu.

Odpowiedz
2
darkvioletninja

darkvioletninja

O piątej!
Z Kaiem!
Cryptor
Nie, ale nic Wam się nie stanie, uciekniecie.
Polecicie na smoku dookoła Ninjago City.
Ponieważ mieliście na to ochotę.
Poznasz resztę ninja.
Fajnie :)

Odpowiedz
3
tosial6

tosial6

o szustej!
z Lloidem!
Garmadon!
tak ale złamiesz ręke!
zobaczycie wystawe w muzełm!
ponieważ ty tak chciałeś!
pojawisz się z powrotem w domu!

Odpowiedz
1

LegoNinjagoLover

fajna zdrapka robisz super quizy szanuje cie fajnie ze ludzie rpbia taskie fjane quizy
]

]

Odpowiedz
1
Mistrzyni.Wiatru

Mistrzyni.Wiatru

•  AUTOR

@LegoNinjagoLover mów to mnie na Ty albo po imieniu – Shiva. Pewnie niedługo pojawią się quizy osobowości i testy, a potem pomyślę o teście wiedzy. Robię takie quizy, które się nie powtarzają – niektórzy już zrobili takie testy 😉

Odpowiedz

LegoNinjagoLover

oki

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (2)
Maltael_Raptor

Maltael_Raptor

super zdrapka
(i małe pytanko zrobisz więcej quizów z zane?)🤔

Odpowiedz
1
Mistrzyni.Wiatru

Mistrzyni.Wiatru

•  AUTOR

@Maltael_steaal pomyślę nad tym 😄🤔

Odpowiedz
Maltael_Raptor

Maltael_Raptor

@Mistrzyni.Wiatru dzięki😄

Odpowiedz
1
Radler

Radler

O 5
Z zanem
Aspheera
Tak, ale złamiesz rękę
Do parku rozrywki
Ponieważ twój towarzysz tak chciał
W domu

Fajny quiz

Odpowiedz
1
Mistrzyni.Wiatru

Mistrzyni.Wiatru

•  AUTOR

@Radler dziękuję 💙

Odpowiedz

S...a

slaby quiz

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej