Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Talksy – Miraculous

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Kasumi.
Kasumi.
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 59

Champy

Champy

Najbardziej kocham to o tostach wysranych z chleba xD

Odpowiedz
1
WampirPl

WampirPl

Kiedy 4 część?

Odpowiedz
CzarnaDama_

CzarnaDama_

Kto to Kol ?

Odpowiedz
1
Kasumi.

Kasumi.

•  AUTOR

@Kate4444 kol czyli koleżanka w skrócie

Odpowiedz
Zaczytana.Dziewczyna

Zaczytana.Dziewczyna

Plis next niedługo!!!

Odpowiedz
Zaczytana.Dziewczyna

Zaczytana.Dziewczyna

Odpowiedz
1
Kasumi.

Kasumi.

•  AUTOR

@Tygrysiczka nmzc …

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)

-...-

𝕥𝕠 𝕛𝕖𝕤𝕥 ᶻᵃʸᵉᶠᵃʲⁿᵉᵉᵉ!!!

Odpowiedz
2
Kasumi.

Kasumi.

•  AUTOR

@Rose_Beagle Dzięki, ale nie wiem co pisze na początku widzę tylko zayefajne, ale i tak dzk xD

Odpowiedz
1
.exactly

.exactly

Świetne śmiałam się przez cały czas

Odpowiedz
1
Kasumi.

Kasumi.

•  AUTOR

@violett007 dzk heh

Odpowiedz
2
Secr3tum_TarQuant

Secr3tum_TarQuant

Gabriel Eggrest. :,)
Mistrz Fu ma takie same zdanie na temat Lukanette co ja :,D

Odpowiedz
2
Zaczytana.Dziewczyna

Zaczytana.Dziewczyna

@MarinetteLadybug ten ship jest do d**y

Odpowiedz
2
CzarnaDama_

CzarnaDama_

@Budgie Ten ship jest do bani 👎🏻😒

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)
gwiazdka5537

gwiazdka5537

Fajne xD a ten mem z Eggreste mnie rozwalił (w tym złym znaczeniu) ;____;

Odpowiedz
1
Kasumi.

Kasumi.

•  AUTOR
Odpowiedz
2
Olisa119

Olisa119

Super to było ostatnie mnie rozśmieszyło 😂czekam na kolejne

Odpowiedz
3
StormikUwU

StormikUwU

Ten ostatni mnie rozwala XDDD PINKNE!!!😍 czekam na next😛

Odpowiedz
3
Kasumi.

Kasumi.

•  AUTOR
Odpowiedz
4

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej