Stwórz swój własny miecz świetlny!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 13

LFi

LFi

Podwójny miecz!

Odpowiedz
1
Malpecka

Malpecka

Mam że może zmieniać kolor na niebieski i zielony ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odpowiedz
1
ciasteczko8821

ciasteczko8821

Miecz świetlny z dwoma kryształami
Dzięki dwóm kryształom, miecz ten może zmieniać kolor klingi. Może być niebieska lub zielona.
Podziel się wynikiem w komentarzu!

Odpowiedz
1
PrincessLeia

PrincessLeia

@ciasteczko8821
Tak samo.
No i fajnie.

Odpowiedz
1
Mitotito

Mitotito

Kreatywnie, miecz z dwoma kryształami. Dzięki dwóm kryształom, miecz ten może zmieniać kolor klingi. Może być niebieska lub zielona.
Z takim mieczem może być ciekawie.
Zapraszam do zapoznania się z inną formą naszej kreatywności na http://my.w.tt/UiNb/j9OVDZAJSC

Odpowiedz
1
olabogazorro

olabogazorro

Miecz świetlny z dwoma kryształami. Hmm… nie znam się na ,,Star Wars”
ale to brzmi ciekawie. ⚔

Odpowiedz
1
Cartoon_K

Cartoon_K

Miecz świetlny z dwoma kryształami
Fajny quiz 😀

Odpowiedz
2
olabogazorro

olabogazorro

@Frisk. Tak samo ! 😀😉😀😄

Odpowiedz
1
Olivia-Skywalker

Olivia-Skywalker

Super Quiz☺️☺️☺️

Odpowiedz
1
StarWika

StarWika

Miecz z blasterem
Ten niespotykany miecz ma wbudowany blaster,strzelający pociskami ogłuszającymi.Atut Twojego miecza jest taki,że broniąc się nim,nie musisz pokazywać przeciwnikowi,że ma do czynienia z Jedi.Podziel się wynikiem w komentarzu!

Kto by pomyślał? :D
Ezra szpaner na tym zdjęciu XD 😂
Super quiz! Trzymaj tak dalej :)
Niech Moc będzie z Tobą! 😍

Odpowiedz
1
.Anne.

.Anne.

•  AUTOR

@StarWika
Dziękuję bardzo!Tiaa..Ezra szpanuje! XDD
Niech Moc będzie z Tobą!

Odpowiedz
1
StarWarsiaki

StarWarsiaki

Ten niespotykany miecz ma wbudowany blaster,strzelający pociskami ogłuszającymi.Atut Twojego miecza jest taki,że broniąc się nim,nie musisz pokazywać przeciwnikowi,że ma do czynienia z Jedi.
Jak zwykle, pomysłowy i ciekawy quiz, który może oderwać od rzeczywistości! :D
May the Force be with you always! <3

Odpowiedz
1
.Anne.

.Anne.

•  AUTOR

@StarWarsiaki
Thank You so much!!!
And may the Force be with You too!!! 💖

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej