Powtórka 9. sezonu serialu „The Walking Dead”!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 67

sati_kotek

sati_kotek

35/35😫

Odpowiedz
1

kucharsks1212

34/35😻

Odpowiedz
1
Oneofmany

Oneofmany

Wyjątkowy quiz!

Odpowiedz
1
ZuzkaQuizka

ZuzkaQuizka

Twój wynik: 35/35 Świetnie!
Brawo! Poszło Ci bardzo dobrze, odpowiedziałeś na wszystkie lub większość pytań.
Z pewnością oglądałeś 9 sezon „The Walking Dead” i jesteś gotowy na kolejny.

Pochwal się wynikiem w komentarzu!

Mój brat to robił, bo ogląda to całe dni 🤪

Odpowiedz
2
ZuzkaQuizka

ZuzkaQuizka

@Valt A no nawet codziennie widzę go przy tv i na stronach i grach o tym serialu… 🤣

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@ZuzkaQuizka
No cóż, to dobrze, że ma chłop jakąś pasję. :P

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)
Rey135

Rey135

34/35 :D

Odpowiedz
1
Darylunia

Darylunia

Daryl nie wykazał się kreatywnością xDDDDD

Odpowiedz
2
Valt

Valt

•  AUTOR

@Darylunia
Jak dobrze, że modzi nie usunęli tego przed wpuszczeniem na główną. XD

Odpowiedz
1
Darylunia

Darylunia

@Valt Hah no 😅

Odpowiedz
CaptainWhiteWolf

CaptainWhiteWolf

Fajny quiz, sporo już w sumie zapomniałam z 9 sezonu, ale też oglądałam tylko pierwsze 8 odcinków. Obiecałam sobie dawno temu, że jak Jesus umrze, to przestaję oglądać ten serial i już nie oglądam.

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Darylunia
O właśnie Andrea jeszcze była, to już w ogóle nieźle, że taka trójka razem już wcześniej była. :P
No to wiem właśnie, tego PuniSzejna to właśnie widziałem, jeden z fajniejszych seriali dla mnie, szkoda, że tylko na dwóch sezonach skończyli, chciałoby się jednak więcej. :P
A no grała, ale nowy serial nie wypalił i wróci do TWD w ostatnim odcinku 10 sezonu. xd
Heath to podobno miał już dawno wrócić, w uniwersum serialu to w sumie nie ma go już kilka lat, to sporo go ominęło, porwanie przez CRM to jedyne sensowne wytłumaczenie by było. Też myślę, że to organizacja rządowa, tym bardziej, że w tych miastach mają jakąś tam swoją politykę i mini aparat władzy, na pewno przyszykowali te miasta za wczasu.
O kurde, czyli sporo osób musiało pomyśleć o nim w tej roli, patrząc na to, że gość lubi motocykle ogólnie to by się serio nadawał. :P
Ciężko stwierdzić, czy druga część będzie, nie wiem nawet czy Kojima nie wspominał gdzieś, że DS to był tylko taki one shot, z drugiej strony stworzył tą grą taki nowy gatunek na swój sposób i przed premierą mówił, że potrzebne będzie więcej tego typu gier by ten gatunek wypracować, więc kto wie. :P Póki co jednak potwierdził oficjalne, że chce stworzyć horror oraz kilka pomniejszych projektów. Mówił też, że ma nawet ambitne plany by może nakręcić własny film, albo chociaż zająć się mangami i anime, co jest też spoko pomysłem, bo ma u swego boku Yojiego Shinkawe, rysownika ze świetną kreską, który rysował szkice koncepcyjne do DS chociażby. :P

Odpowiedz
Darylunia

Darylunia

@Valt Oj dużo się dzieje dużo ♥️♥️♥️

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (53)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej