Poznaj te osoby!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 66

Ms.Marvel

Ms.Marvel

Super! 💞
PS. Oceniłabyś moje opowiadanie pt. „Stones”? 😅😋

Odpowiedz
1
De_Aj12

De_Aj12

Ludzie
Pomimo tej różności, innych zainteresowań, odrębnych poglądów, odmiennych odcieni skóry czy oryginalnym guście smakowym, każdy jest na swój sposób wyjątkowy. Potrafisz to dostrzec?

krurła w cholere ich jest. Dawaj jeszcze 50 to mnie dobijesz tym. Meh, no każdy jest inny i wymieniłaś tylko tych młodych. Nie mam wątów, po prostu weszłam, bo jest na głównej.

Odpowiedz
3
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@De_Aj12 możesz trochę bardziej rozwinąć swój komentarz? Z tego co rozumiem według Ciebie opisałam za dużo osób, bez wątków i wymieniłam tylko młodych.

Odpowiedz
1
De_Aj12

De_Aj12

@Mrs.Chocolate_ Nom xd ale rób jak chcesz
ja nawet nie wiem po co ten ‚quiz’ był xd

Odpowiedz
1
CiastkoPsa112

CiastkoPsa112

@De_Aj12 był on by pokazać, że każdy jest wyjątkowy na swój sposób mimo innych zainteresowań

Odpowiedz
2
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@De_Aj12 nie rozumiem trochę co w tym śmiesznego, ja nie komentuje Twoich quizów „po co one są”.
I dziękuję, taki właśnie był zamysł @CiastkoPsa112

Odpowiedz
1
De_Aj12

De_Aj12

@Mrs.Chocolate_ no spoko, mogłaś zostawić sobie to odpowiadanie. Ja homo sapiens, nie obrażam bez powodu czy coś w tym stylu. Jak widzę coś śmiesznego, to isę śmieje. Jak ciebie to nie bawi, no cóż, życie, nic nie zrobisz.

@CiastkoPsa112 no jakbym kuwa się nie domyśliła

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@De_Aj12 skończmy już tę rozmowę, bo nie widzę jej dalszego celu. Ale dzieki.

Odpowiedz
1
De_Aj12

De_Aj12

@Mrs.Chocolate_ Oooo miło, dzk dzk ;)

Odpowiedz
2
CiastkoPsa112

CiastkoPsa112

@Mrs.Chocolate_ jeeeej XD

Odpowiedz
2
CiastkoPsa112

CiastkoPsa112

@De_Aj12 no cóż..warto cokolwiek powiedzieć XD

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR
Odpowiedz
1
CiastkoPsa112

CiastkoPsa112

@Mrs.Chocolate_ sprawy polityczne na SQ otwarte!

Odpowiedz
2
DzikaSayoriChan

DzikaSayoriChan

Szczerze, jedyne co tutaj jest nie tak to… Piegi…Nie jest tak że nie podobają mi się ludzie z piegami, ale dlaczego. Praktycznie. Każdy ma tutaj piegi?

Odpowiedz
2
Kira_Yami

Kira_Yami

@DzikaSayoriChan właśnie też się nad tym zastanawiałam

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@DzikaSayoriChan @Kira_Yami tak akurat się złożyło, mówiąc szczerze sama nie zwróciłam na to uwagi haha. Na pewno nie było to zamierzane. 😊

Odpowiedz
TheRosie

TheRosie

Świetnie wykonany quiz, ciekawy pomysł! 💖

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@TheRosie bardzo dziękuję! 💕

Odpowiedz
Emisia5

Emisia5

Niezwykły quiz!

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@Emisia5 bardzo dziękuję! ❤

Odpowiedz
Olutekk

Olutekk

Gratuluję strony głównej! I do tego niezmienionej miniaturki💕

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@Olutekk dziękuję Ci! Owszem, mi również spodobał się ten pomysł, choć powiem szczerze myślałam, że modzi się postarają nad miniaturką a ją po prostu zostawili. 💕

Odpowiedz
1
Olutekk

Olutekk

@Mrs.Chocolate_
To znaczy, że jest dobrze wykonana 😉

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@Olutekk dokładnie 😉

Odpowiedz
1
Magic_Cat

Magic_Cat

Wspaniały quiz🌹

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@Magic_Cat jejciu bardzo dziękuję! 🐥💕

Odpowiedz
1
F4F

F4F

bardzo fajny pomysl!

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@F4F dziękuję bardzo! 👶

Odpowiedz
tosiekk

tosiekk

cudowny quiz 💛 widać ile pracy włożyłaś, bardzo mi się podoba. 💓

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@tosiekk ojej, bardzo mi miło kochana 💛

Odpowiedz
Jelley

Jelley

cudowny💗 niby zwykły, ale ma duży przekaz💛 z każdym zdaniem coraz bardziej podobał mi się ten quiz😌

Odpowiedz
2
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

•  AUTOR

@Jelley tak bardzo mi miło, nawet sobie nie wyobrażasz. Jesteś przekonana 💖✨

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej