Jesteś pewien, że wiesz wszystko o miłości? Sprawdź!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 37

ManiaMartynka

ManiaMartynka

9/10 fajny ciekawy quiz
I ta część logo z SF 😂 team Kazik 🎸💖👩🏽‍🎤 xD No i cytat na końcu fajny, a zazwyczaj mnie cytaty o miłości z neta irytują xD

Odpowiedz
1
Mangle2007

Mangle2007

dodajesz jakieś quizy,ja tak.

Odpowiedz
Mangle2007

Mangle2007

de_Aj12 fajnie masz…ja miałam 5/10:[ może pogadamy,jak chcesz…

Odpowiedz
Mangle2007

Mangle2007

popieram,,kochammige”święta racja!

Odpowiedz
Mangle2007

Mangle2007

są quizy o fnafie!!!!

Odpowiedz
Mangle2007

Mangle2007

i przy okazji,ja też mam quizy na moim profilu…może ktoś zajrzy?

Odpowiedz
Mangle2007

Mangle2007

lubię ten quiz,fajny jest!

Odpowiedz
kochammige

kochammige

8/10 „Miłość to pożywienie zgłodniałego, woda czysta spragnionego, słońce człowieka zziębniętego, nieodzowna energia życia…”

Gratuluję! Twoja wiedza na temat miłości jest wielka, jestem pod wrażeniem. Podziel się wynikiem w komentarzu!

Odpowiedz
2
Wachlarka

Wachlarka

Przestawianie odpowiedzi to idiotyzm, od razu jak się zorientowałam to odechciało mi się robić ten quiz. A tak na pewno byłby fajny, tylko co z tego jeśli potem okazuje się, że odpowiadałam inaczej, niż naprawdę chciałam. Nie każdemu się chce odświeżać stronę co chwilę, żeby się poprawić. I co ten zabieg miał niby udowodnić? Że nie czytamy uważnie odpowiedzi, które się powtarzają? No to udowodnił, tylko… co z tego?

Odpowiedz
3
Lusi_kot

Lusi_kot

•  AUTOR

@Wachlarka Jakoś nikt inny nie widzi w tym problemu tylko Ty. Często takie coś stosuje się w quizach więc nie rozumiem w czym problem?

Odpowiedz
3
Wachlarka

Wachlarka

@Lusi_kot wątpię czy jestem jedyna, której to przeszkadza, po prostu ja pierwsza o tym powiedziałam. Jakoś nie zauważyłam za bardzo żeby w innych tego typu quizach też tak było, ale nawet jeśli, to ta moda jest słaba i tylko psuje przyjemność robienia quizu. Takie coś byłoby fajne, gdyby zrobić np. jakiś test na uwagę, bo w każdym innym to jest tylko irytujące.

Odpowiedz
ManiaMartynka

ManiaMartynka

@Wachlarka Trzeba uważnie czytać. Z czym ty masz problem? Tragedia się stała? Myślę, że RAZ wystarczy odświeżyć stronę, a żeby następnym razem nie myśleć co się zaznacza to to jest dopiero idiotyzm.

Odpowiedz
.Mglista.

.Mglista.

7/10 Jest ok!
„Miłość to rodzaj choroby, która ani rozumnych, ani głupich nie oszczędza.”

Nawet nieźle Ci poszło. Trochę jeszcze poczytasz, a na pewno zostaniesz mistrzem wiedzy.

Odpowiedz
4

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej