Narcyz musi się pochwalić xD #4

Kiedyś ogólnie miałam fazę na Harley Quinn xD jakieś 2 może 3 lata XD i muszę się pochwalić bo obejrzałam legion samobójców! Ale nie mam jakoś fazy xD (to chyba dobrze)
Też oglądałem i jest suuuupeer
Też oglądałem i to jest gówno
Nie oglądalem ale wydaje się być fajne
Nie oglądałem ale widze że to jakieś gówno
Nwm co to xDDD

5 Super!
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 9

chibiki

chibiki

eeeee niema mojej odpowiedzi tak jagby

Odpowiedz
1
julie_the_killer3

julie_the_killer3

•  AUTOR

@chibiki o shit sorry ;_;

Odpowiedz
1
chibiki

chibiki

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (2)
Zuzu_Pop

Zuzu_Pop

Też miałam fazę *piona*

Odpowiedz
2
Zuzu_Pop

Zuzu_Pop

@Julie_the_killer3 ja nic nie obejrzałam i od razu miałam fazę xD

Odpowiedz
2
julie_the_killer3

julie_the_killer3

•  AUTOR

@XdemonicaXgachalife ja w sumie też na początku xDDD

Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (1)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej