Najprostsze przetrwanie, które przejdzie każdy!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 808

kiwi1

kiwi1

na obrazku jest krowa a to indyk pomarańczowy a jakiś inny no co to jestttttttt

Odpowiedz
Artii_Artii

Artii_Artii

Ja tego przetrwania nie ogarniam

Odpowiedz
1
.CandyFlower.

.CandyFlower.

xDDD

Odpowiedz
unicat_11

unicat_11

co to za zwieże xd zaznaczyłam idyk a to krowa i dobrze xd

Odpowiedz
unicat_11

unicat_11

@unicat_11 to naj trudniejszy quiz chba osoba mająca 1 miesiąc

Odpowiedz
_.Alice.NotFound._

_.Alice.NotFound._

@unicat_11 "zwieże"

no nwm jak ty zdałaś ten quiz…

Odpowiedz
1
Axa_TheDog

Axa_TheDog

jej Udało Ci się!
Udało Ci się przejść to najprostsze przetrwanie, które miał zdać każdy. Jak widać, było ono banalne! Brawo!
za 8 razem !!!!

Odpowiedz
1
_._Oli_._

_._Oli_._

Poddaje się xd

Odpowiedz
3

g...2

Świetny quiz! Zdałam za 3 razem…

Odpowiedz

g...2

OMG, przecież to była świnia…

Odpowiedz

Ailu_46

@golden_dog_02 No dokładnie…

Odpowiedz
-.windy.-

-.windy.-

YAY!

Odpowiedz
AMIX009

AMIX009

Udało Ci się!
Udało Ci się przejść to najprostsze przetrwanie, które miał zdać każdy. Jak widać, było ono banalne! Brawo!
Dzięki @Kotek_dotek

Odpowiedz
Kotek_dotek

Kotek_dotek

@AMIX009 ymmm… za co ?

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej