Posiadacz quirk potrafi kontrolować cztery główne żywioły; ogień, woda, powietrze, ziemia i ich pochodne np: lód, lawa, metal. Plusy: Quirk możliwe do wykorzystania w dosłownie każdej sytuacji. Minusy: Do prawidłowego korzystania z niego potrzebne jest maksymalne skupienie i kontrola nad własnymi uczuciami i ciałem. Użycie go jest też bardzo męczące i w zależności od siły wykorzystania bolesne. Siła: 5/5 Szybkość: 4/5 Uniwersalność: 5/5 Bezbolesność: 2/5
„Doppler” Posiadacz quirk potrafi zmienić się w każde zwierzę lub osobę, którą kiedykolwiek widział przy tym kopiując jej umiejętności wrodzone i część cech charakteru.
Plusy: Możliwość zmiany nawet w najsilniejszego z herosów! Minusy: Czym silniejsza osoba, w którą się zmieni, tym bardziej męczące to dla niego jest. Z czasem może wywoływać coraz silniejszy ból.
„Snakes’s brotherhood” – Bractwo węży Posiadacz quirk na obu ramionach ma długie tatuaże uwieczniające dwa węże(na prawym zielonego, na lewym czerwonego). Węże te mogą być zmaterializowane w dowolnym kształcie lub gatunku tego gada, jednak w najprostszej wersji są półtora metrowymi wężami, których łuski podobne są do płatków kwiatów z wyglądu. Czerwony poprzez dotyk powoduje zaburzenia widzenia lub halucynacje(zależnie od podatności ofiary na sugestie), a zielony pluje substancją usypiającą.
Plusy: Węże po zabiciu ich wracają na ręce właściciela. Są one także całkowicie pod jego kontrolą. Minusy: Krzywda wyrządzona wężowi odbija się na ręce, z której pochodzi, np: skręcenie karku zielonemu gadowi poskutkowałoby skręceniem lub złamaniem prawego nadgarstka.
„Doppler” Posiadacz quirk potrafi zmienić się w każde zwierzę lub osobę, którą kiedykolwiek widział przy tym kopiując jej umiejętności wrodzone i część cech charakteru.
Plusy: Możliwość zmiany nawet w najsilniejszego z herosów! Minusy: Czym silniejsza osoba, w którą się zmieni, tym bardziej męczące to dla niego jest. Z czasem może wywoływać coraz silniejszy ból.
„Snakes\’s brotherhood” – Bractwo węży Posiadacz quirk na obu ramionach ma długie tatuaże uwieczniające dwa węże(na prawym zielonego, na lewym czerwonego). Węże te mogą być zmaterializowane w dowolnym kształcie lub gatunku tego gada, jednak w najprostszej wersji są półtora metrowymi wężami, których łuski podobne są do płatków kwiatów z wyglądu. Czerwony poprzez dotyk powoduje zaburzenia widzenia lub halucynacje(zależnie od podatności ofiary na sugestie), a zielony pluje substancją usypiającą. Plusy: Węże po zabiciu ich wracają na ręce właściciela. Są one także całkowicie pod jego kontrolą. Minusy: Krzywda wyrządzona wężowi odbija się na ręce, z której pochodzi, np: skręcenie karku zielonemu gadowi poskutkowałoby skręceniem lub złamaniem prawego nadgarstka. Siła: 4/5 Szybkość: 4/5 Uniwersalność: 3/5 Bezbolesność: 3/5
„The elements” – Żywioły Posiadacz quirk potrafi kontrolować cztery główne żywioły; ogień, woda, powietrze, ziemia i ich pochodne np: lód, lawa, metal.
Plusy: Quirk możliwe do wykorzystania w dosłownie każdej sytuacji. Minusy: Do prawidłowego korzystania z niego potrzebne jest maksymalne skupienie i kontrola nad własnymi uczuciami i ciałem. Użycie go jest też bardzo męczące i w zależności od siły wykorzystania bolesne.
„Doppler” Posiadacz quirk potrafi zmienić się w każde zwierzę lub osobę, którą kiedykolwiek widział przy tym kopiując jej umiejętności wrodzone i część cech charakteru.
Plusy: Możliwość zmiany nawet w najsilniejszego z herosów! Minusy: Czym silniejsza osoba, w którą się zmieni, tym bardziej męczące to dla niego jest. Z czasem może wywoływać coraz silniejszy ból.
trixxx
"The elements" – Żywioły
Posiadacz quirk potrafi kontrolować cztery główne żywioły; ogień, woda, powietrze, ziemia i ich pochodne np: lód, lawa, metal. Plusy: Quirk możliwe do wykorzystania w dosłownie każdej sytuacji. Minusy: Do prawidłowego korzystania z niego potrzebne jest maksymalne skupienie i kontrola nad własnymi uczuciami i ciałem. Użycie go jest też bardzo męczące i w zależności od siły wykorzystania bolesne. Siła: 5/5 Szybkość: 4/5 Uniwersalność: 5/5 Bezbolesność: 2/5
-potato-
„Doppler”
Posiadacz quirk potrafi zmienić się w każde zwierzę lub osobę, którą kiedykolwiek widział przy tym kopiując jej umiejętności wrodzone i część cech charakteru.
Plusy: Możliwość zmiany nawet w najsilniejszego z herosów!
Minusy: Czym silniejsza osoba, w którą się zmieni, tym bardziej męczące to dla niego jest. Z czasem może wywoływać coraz silniejszy ból.
Siła: 5/5
Szybkość: 3/5
Uniwersalność: 5/5
Bezbolesność: 2/5
no,no całkiem spoko
t....
„Snakes’s brotherhood” – Bractwo węży
Posiadacz quirk na obu ramionach ma długie tatuaże uwieczniające dwa węże(na prawym zielonego, na lewym czerwonego). Węże te mogą być zmaterializowane w dowolnym kształcie lub gatunku tego gada, jednak w najprostszej wersji są półtora metrowymi wężami, których łuski podobne są do płatków kwiatów z wyglądu. Czerwony poprzez dotyk powoduje zaburzenia widzenia lub halucynacje(zależnie od podatności ofiary na sugestie), a zielony pluje substancją usypiającą.
Plusy: Węże po zabiciu ich wracają na ręce właściciela. Są one także całkowicie pod jego kontrolą.
Minusy: Krzywda wyrządzona wężowi odbija się na ręce, z której pochodzi, np: skręcenie karku zielonemu gadowi poskutkowałoby skręceniem lub złamaniem prawego nadgarstka.
Siła: 4/5
Szybkość: 4/5
Uniwersalność: 3/5
Bezbolesność: 3/5
yes.Its.me_v
c00l quiz! Fajnie ze robisz może których nie ma w bnha bo w większości tak jest
Ejmis
„Doppler”
Posiadacz quirk potrafi zmienić się w każde zwierzę lub osobę, którą kiedykolwiek widział przy tym kopiując jej umiejętności wrodzone i część cech charakteru.
Plusy: Możliwość zmiany nawet w najsilniejszego z herosów!
Minusy: Czym silniejsza osoba, w którą się zmieni, tym bardziej męczące to dla niego jest. Z czasem może wywoływać coraz silniejszy ból.
Siła: 5/5
Szybkość: 3/5
Uniwersalność: 5/5
Bezbolesność: 2/5
LiaJeong79
@Ejmis mam to samo ale wolałabym
Explosion
n3sa_
„Snakes\’s brotherhood” – Bractwo węży
Posiadacz quirk na obu ramionach ma długie tatuaże uwieczniające dwa węże(na prawym zielonego, na lewym czerwonego). Węże te mogą być zmaterializowane w dowolnym kształcie lub gatunku tego gada, jednak w najprostszej wersji są półtora metrowymi wężami, których łuski podobne są do płatków kwiatów z wyglądu. Czerwony poprzez dotyk powoduje zaburzenia widzenia lub halucynacje(zależnie od podatności ofiary na sugestie), a zielony pluje substancją usypiającą. Plusy: Węże po zabiciu ich wracają na ręce właściciela. Są one także całkowicie pod jego kontrolą. Minusy: Krzywda wyrządzona wężowi odbija się na ręce, z której pochodzi, np: skręcenie karku zielonemu gadowi poskutkowałoby skręceniem lub złamaniem prawego nadgarstka. Siła: 4/5 Szybkość: 4/5 Uniwersalność: 3/5 Bezbolesność: 3/5
xStayAlivex
„The elements” – Żywioły
Posiadacz quirk potrafi kontrolować cztery główne żywioły; ogień, woda, powietrze, ziemia i ich pochodne np: lód, lawa, metal.
Plusy: Quirk możliwe do wykorzystania w dosłownie każdej sytuacji.
Minusy: Do prawidłowego korzystania z niego potrzebne jest maksymalne skupienie i kontrola nad własnymi uczuciami i ciałem. Użycie go jest też bardzo męczące i w zależności od siły wykorzystania bolesne.
Siła: 5/5
Szybkość: 4/5
Uniwersalność: 5/5
Bezbolesność: 2/5
omg jestem awatarem XD
Anellia
„Doppler”
Posiadacz quirk potrafi zmienić się w każde zwierzę lub osobę, którą kiedykolwiek widział przy tym kopiując jej umiejętności wrodzone i część cech charakteru.
Plusy: Możliwość zmiany nawet w najsilniejszego z herosów!
Minusy: Czym silniejsza osoba, w którą się zmieni, tym bardziej męczące to dla niego jest. Z czasem może wywoływać coraz silniejszy ból.
Siła: 5/5
Szybkość: 3/5
Uniwersalność: 5/5
Bezbolesność: 2/5
Dość OTP mi się wydaje xd
Monika9525
„Doppler”
Niczym w Wiedźminie
Tokyo_Neko
„Woodiness” – Zdrewnienie – Jak Kirishima