Jaki sekret ma przed Tobą Twoja przyjaciółka?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 110

DrKate

DrKate

Ma wkrótce się wyprowadzici. Za około trzy lata pewnie wyjedzie do szkoły średniej. Fajny quiz. Zgadłaś.

Odpowiedz
mintrose99

mintrose99

Nie wieże w ten quiz to jest jakiś żart 😡

Odpowiedz
CoolMeka

CoolMeka

Planuje ślub…
Ona ma 10 lat ;-;

Odpowiedz
Pandanana15

Pandanana15

Odpowiedz
HappyShiba121

HappyShiba121

@CoolMeka ja tak samo

Odpowiedz
Neyse

Neyse

Co za gówno !!!!!!!!!🤬🤬🤬🤬😡😡😠😠😠

Odpowiedz
1
invisivel

invisivel

Jest w związku z Twoim chłopakiem!
Twoja przyjaciółka jest w związku z Twoim własnym chłopakiem? Dwie zdrady na raz? Lepiej miej ją pod stałą kontrolą, żeby odkryć czy to prawda czy też nie. Pamiętaj, że to tylko quiz. Podziel się wynikiem w komentarzu!
hmm szkoda tylko że ja nie mam chłopaka

Odpowiedz
2
Susari

Susari

Nie prawda….ona jest dla mnie kimś ważnym

Odpowiedz
_Sunny-Princess_

_Sunny-Princess_

Wyprowadzi się…😣😖 Tylko nie to. @_Black_Princess_ .

Odpowiedz
1
Sunley

Sunley

@_Sunny-Princess_ Planuje ślub!
Serio?!
XD

Odpowiedz
1
_Sunny-Princess_

_Sunny-Princess_

@_Black_Princess_ nienawidzę!

Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (3)
lolusia22

lolusia22

Ma się wyprowadzić nie długo prawda ale to już niestety nie sekret :(

Odpowiedz

Poziomka_009

Planuje ślub kurna ona ma 10lat

Odpowiedz
1

Kajajakas

Jest w ciąży …. MA 11 LAT WTF

Odpowiedz
1
HappyShiba121

HappyShiba121

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej