Czy rozpoznasz Geralta wśród cosplayów?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 26

elveschild

elveschild

Pierwszym, haha, jej!

Odpowiedz
1
Kapi0x

Kapi0x

Za pierwszym

Odpowiedz
piotr2007

piotr2007

Ja myślałem że to chodzi o Geralta z gry albo filmu

Odpowiedz
dustin-pudding-master

dustin-pudding-master

Za 1 XD

Odpowiedz
Hotaru_Nakamura

Hotaru_Nakamura

Za 2 razem….. Ważne że się udało!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Fan_Fantasy

Fan_Fantasy

Za 1 razem

Odpowiedz
Atena16

Atena16

Brawo!
Udało Ci się rozpoznać serialowego Geralta! W komentarzu napisz, za którym razem Ci się to udało! P.S. Zdjęcie zostało zrobione podczas przerwy w kręceniu serialu.

Odpowiedz
Xyra

Xyra

Za 2 razem mi sie udało 😁
Wie ktoś gdzie mogę serial obejrzeć wgl? Bo ja tak na podstawie parodii Darwinów (wpiszcie SB ma yt „dwa miecze i medalion/ amulet, juz nie pamiętam jak to szło) xD

Odpowiedz

WeraW13

1

Odpowiedz
1
Zuzanka2009

Zuzanka2009

to było banalne ja patrzę jak tato w to gra i sama w to gram

Odpowiedz
2

A...l

•  AUTOR

@Zuzanka2009 ale to nie ma nic wspólnego z grą XD Ten quiz XD

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej