Czy lubisz, gdy w grze… ? – Głosowanie!


Czy lubisz, gdy w grze jest kreator postaci?
Tak, lubię kiedy gra pozwala mi na stworzenie własnej postaci, w którą się wcielę.
Nie, wolę gotowe postacie stworzone przez twórców, mają więcej charakteru.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się znajdźki?
Tak, szukanie ukrytych przedmiotów sprawia mi satysfakcję i daje powód do dogłębnej eksploracji.
Nie, nie lubię się uganiać za pierdołami.
Tylko, jeśli daje to dodatkowe korzyści w rozgrywce lub wzbogaca fabułę (np. dzienniki).

Czy lubisz, gdy w grze jest wymagający poziom trudności?
Tak, lubię gdy gra wymaga ode mnie wysiłku i zaangażowania.
Nie, wolę gdy gra pozwala na bezstresowe przejście.

Czy lubisz, gdy w grze jest otwarty świat?
Tak, im więcej do zwiedzenia, tym lepiej.
Nie, wolę gdy gra toczy się w zamkniętych, ale bardziej dopracowanych lokacjach.
Reklama

Czy lubisz, gdy do gry powstają dodatki?
Tak, to przedłuża zabawę w danej grze.
Nie, wolę kiedy gra wychodzi jako całość i nic do niej nie jest dodawane.
Tylko, jeśli są to duże dodatki fabularne (jak np. "Krew i wino" do "Wiedźmina 3").

Czy lubisz, gdy w grze akcji pojawiają się elementy RPG (np. rozwój postaci)?
Tak, rozwijanie postaci i zdobywanie nowych umiejętności w trakcie rozgrywki urozmaica zabawę.
Nie, wolę kiedy te elementy są zarezerwowane tylko dla gier RPG.
Reklama

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się wybory wpływające na przebieg fabuły?
Tak, lubię mieć wpływ na to, co się dzieje z bohaterami.
Nie, wolę gdy fabuła jest od początku do końca zaplanowana przez twórców.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się dużo przerywników filmowych?
Tak, lubię gdy jest jak najwięcej przerywników filmowych pchających fabułę do przodu.
Nie, nie lubię, kiedy gra odbiera mi kontrolę nad postacią i każe coś oglądać.
Wolę inne sposoby prezentowania fabuły (np. znajdowane dzienniki).

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się spory arsenał broni do wyboru?
Tak, większa ilość broni wprowadza różnorodność.
Nie, wolę mniej broni, ale porządnie zaprojektowanych, by korzystanie z nich dawało frajdę.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się misje na czas?
Tak, presja czasu utrudnia zabawę i wywołuje emocje.
Nie, nie lubię, gdy gra zmusza mnie do przechodzenia etapu jak najszybciej.

Czy lubisz, gdy gra w poszczególnych etapach zmusza do skradania się i pozostawania niezauważonym?
Tak, taka zmiana nawyków w trakcie rozgrywki urozmaica zabawę i dodaje wyzwania.
Nie, nie lubię, gdy gra narzuca mi takie wymagania.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się walki z bossami?
Tak, to pozwala na sprawdzenie swoich umiejętności w grze i wprowadza wyzwanie.
Nie, jest to zbyt stresujące i wymagające.
Tylko, jeśli walka jest ciekawie zaaranżowana i dzieją się podczas niej rzeczy ważne dla fabuły.

Czy lubisz, gdy w grze nie będącej grą wyścigową pojawiają się etapy wyścigowe?
Tak, to fajny przerywnik między dotychczasowym stylem zabawy.
Nie, gdybym chciał się ścigać, to pograłbym w grę wyścigową.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się element zarządzania ograniczonym ekwipunkiem?
Tak, zmusza to do dwukrotnego zastanowienia się nad tym, co może mi się przydać i nie zbierania wszystkiego jak leci.
Nie, wolę mieć możliwość zebrania wszystkiego po drodze. Nigdy nie wiadomo co i kiedy się przyda.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się duża ilość zadań pobocznych?
Tak, im więcej zadań do wykonania, tym dłuższa zabawa.
Wolę, gdy zadań pobocznych jest mniej, ale są ciekawe i dopracowane.

Czy lubisz, gdy w grze jest smutne zakończenie?
Tak, takie zakończenie zapada w pamięć. Nie wszystko zawsze musi się dobrze kończyć.
Nie, takie zakończenie mnie smuci. Wolę, gdy wszystko kończy się dobrze.

Czy lubisz, gdy w grze towarzyszą Ci inne postacie sterowane przez komputer?
Tak, z towarzyszami zawsze raźniej i mogą być pomocni.
Nie, wolę gdy gra zmusza mnie do samotnej wędrówki i samodzielnego radzenia sobie z przeciwnikami.
Tylko, jeśli wnoszą coś swoim charakterem i są ważni dla fabuły (np. Ellie z "The Last of Us").

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się więcej niż jeden protagonista, którym sterujemy?
Tak, większa ilość postaci może urozmaicić rozgrywkę i fabułę.
Nie, wolę jednego bohatera od początku do końca, z którym będzie można się zżyć.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się elementy zarządzania bazą?
Tak, jest to ciekawy przerywnik między misjami.
Nie, nie lubię, gdy gra zmusza mnie do dbania o jakąś bazę.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się cel-shadingowa grafika (stylizowana na komiks lub film animowany)?
Tak, taka gra się wyróżnia, a grafika wolniej starzeje.
Nie, wolę gdy grafika jest realistyczna i bardziej szczegółowa.

Czy lubisz, gdy gra pozwala na wybranie między widokiem FPP (kamera z oczu) a TPP (kamera zza pleców)?
Tak, pozwala to dostosować jak chcemy grać.
Nie, wolę gdy gra jest zaprojektowana z myślą o konkretnej perspektywie, jest wtedy bardziej dopracowana.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się zagadki logiczne?
Tak, lubię gdy gra zmusza mnie do ruszenia szarymi komórkami i kombinowania.
Nie, nie lubię. Często zatrzymuje to w jednym miejscu na dłużej.

Czy lubisz, gdy gra posiada kilka zakończeń?
Tak, jest to dobry pretekst do przejścia gry jeszcze raz.
Nie, wolę gdy jest jedno konkretne zakończenie, które można poznać od razu. Poza tym i tak zazwyczaj tylko jedno z zakończeń jest ciekawe.

Czy lubisz, gdy w grze główny bohater na końcu umiera?
Tak, lubię taki nieprzewidywalny element i poczucie szoku.
Nie, daje to wrażenie, że wszystko było na marne, gdy bohater i tak zginął.
Tylko, jeśli ta śmierć nie jest bezsensowna i pozwoliła osiągnąć bohaterowi jakiś cel.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się wskaźnik moralności, który pozwala obrać ścieżkę dobrego lub złego bohatera?
Tak, pozwala to na granie po swojemu i daje pretekst do ponownego przejścia gry.
Nie, wolę gdy bohater i jego motywacje są z góry narzucone przez fabułę.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się elementy platformowe?
Tak, pozwala to na przetestowanie refleksu i precyzji, a także urozmaica zabawę.
Nie, nie lubię takich elementów. Zazwyczaj są za bardzo wymagające i frustrujące.

Czy lubisz, gdy w grze bohaterami są antropomorficzne zwierzęta (z cechami ludzi)?
Tak, tacy bohaterowie się wyróżniają i zapadają w pamięć. W niewielu grach pojawiają się antropomorfy.
Nie, wolę kiedy bohaterami są zwykli ludzie. Pozwala to na większe wczucie się w postać.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się tryb multiplayer?
Tak, przedłuża zabawę i pozwala na pogranie ze znajomymi.
Nie, wolę kiedy twórcy skupiają się tylko na dopracowaniu trybu singleplayer.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się możliwość przejścia kampanii w trybie kooperacji?
Tak, przechodzenie fabuły wraz ze znajomym to większa zabawa.
Nie, zazwyczaj fabuła lub inne elementy na tym cierpią. Wolę, żeby gra pozwalała na przejście jedynie w samotności, ale żeby wszystko było dopracowane.

Czy lubisz, gdy gra multiplayer zmusza do ścisłej współpracy i komunikowania się?
Tak, wtedy jest najlepsza zabawa, kiedy wszyscy muszą być zgrani i działać taktycznie.
Nie, wolę kiedy można luźno pograć z innymi nie przejmując się tym, że moja porażka będzie znacząca dla drużyny.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się elementy humorystyczne?
Tak, fajnie kiedy fabuła jest luźna i można się pośmiać z bohaterów.
Nie, wolę kiedy opowieść jest w pełni poważna.
Tylko, kiedy są to drobne elementy humoru, które nie burzą powagi całej opowieści.

Czy lubisz, gdy przed premierą długo wyczekiwanej gry pojawia się dużo trailerów, gameplayów i innych materiałów promocyjnych?
Tak, osładza to czas oczekiwania na premierę i zwiększa ekscytację danym tytułem.
Nie, lepiej jak pokazują niewiele. Większa część gry wtedy stanowi niespodziankę.

Czy lubisz, gdy gra pojawia się we wczesnym dostępie?
Tak, pozwala to na zapoznanie się z tytułem zanim zostanie ukończony i obserwowanie zmian, jakie zachodzą w toku produkcji.
Nie, wolę gdy gra wychodzi dopiero, gdy zostanie ukończona.

Czy lubisz, gdy w soundtracku gry pojawiają się piosenki z wokalem?
Tak, soundtrack zapada wtedy w pamięć i jest czego słuchać na długo po ukończeniu gry.
Nie, wolę gdy soundtrack składa się z samej melodii i ambientów.

Czy lubisz, gdy gra jest ekskluzywna dla tylko jednej platformy do grania (np. PS4)?
Tak, pozwala to twórcom na lepsze dopracowanie tytułu, dzięki czemu gra jest fajniejsza.
Nie, ogranicza to ilość odbiorców i zmusza do kupienia odpowiedniej konsoli lub oglądania gameplayów na "YouTube".

Czy lubisz, gdy w grze z otwartym światem jest opcja szybkiej podróży?
Tak, pozwala to zaoszczędzić czas, gdy nie musimy już wszędzie samemu docierać.
Nie, za bardzo to rozleniwia i powoduje, że potem za dużo jest "teleportowania" się między lokacjami.

Czy lubisz, gdy fabuła gry jest skomplikowana i zmusza do własnych teorii oraz interpretacji?
Tak, lubię gdy fabuła zmusza do myślenia i czytania teorii w internecie. Poza tym dzięki temu może być ciekawsza i zapadać na dłużej w pamięć.
Nie, wolę gdy fabuła jest jasna, podaje wszystko wprost i nie zmusza do doszukiwania się ukrytego sensu.

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się jakaś umiejętność/broń/przedmiot, która jest bardzo potężna, ale jej działanie jest ograniczone?
Tak, takie coś może uratować nas w krytycznej sytuacji, np. podczas trudnej walki z bossem.
Nie, takie coś za bardzo ułatwia zabawę, jeśli w danym momencie ma być ciężko, to nie powinno być takich "ułatwiaczy".

Czy lubisz, gdy w grze pojawia się crafting?
Tak, jest to ciekawy element, dodający trochę survivalu.
Nie, za bardzo zmusza to do zbierania złomu po drodze.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się misje eskortowe?
Tak, lubię bronić konkretnego celu, to dodatkowe wyzwanie gdy trzeba zadbać nie tylko o siebie, ale też o inną postać.
Nie, często sztuczna inteligencja postaci, którą eskortujemy nie zachwyca i misja jest zbyt frustrująca.

Czy lubisz, gdy gra kończy się cliff-hangerem (zakończeniem, które nie wyjaśnia wszystkiego, sugerującym, że powstanie kontynuacja)?
Tak, sprawia to, że przy zapowiedzi kolejnej części jestem bardziej podekscytowany.
Nie, wolę zakończenie, które domyka historię, nawet jeśli twórcy mają w planach kolejną część.

Czy lubisz, gdy gra jest długa?
Tak, im więcej czasu można spędzić przy jednej grze, tym lepiej.
Nie, wolę krótką, ale intensywną i zapadającą w pamięć historię. Długie gry są często przedłużane na siłę.

Czy lubisz, gdy celem głównego bohatera jest uratowanie świata?
Tak, można w ten sposób poczuć się jak ktoś ważny, kogo decyzje są znaczące.
Nie, to zbyt sztampowe i nudne. Są inne pomysły na ciekawą opowieść.

Czy lubisz, gdy w grze jest ręczny zapis?
Tak, wolę sam kontrolować, kiedy zapisać grę.
Nie, wolę gdy gra sama zapisuje się w kluczowych momentach.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się krwawe i brutalne sceny?
Tak, lubię gdy jest sporo brutalności.
Nie, nie lubię patrzeć na krew, a brutalność nie zawsze jest potrzebna.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się sekwencje Quick Time Event (zmuszające do szybkiego wciśnięcia odpowiedniego przycisku pojawiającego się na ekranie)?
Tak, to świetny sprawdzian dla naszego refleksu.
Nie, zazwyczaj jest zbyt mało czasu na wciśnięcie przycisku lub kombinacje, jakie trzeba wciskać są zbyt skomplikowane.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się mini-gry?
Tak, może to być dobre urozmaicenie i oderwanie od dotychczasowej zabawy.
Nie, wolę gdy twórcy zamiast tego umieszczają więcej zwykłych zadań.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się znani aktorzy, odgrywający wirtualne postacie?
Tak, dobrze jest widzieć utalentowanych aktorów, którzy są umieszczani w grach.
Nie, wolę gdy wygląd postaci w grach jest tworzony przez samych twórców.
Tylko, jeśli wygląd bohatera jest nieco zmodyfikowany, by nie rzucało się w oczy to, że jest wzorowany na aktorze.

Czy lubisz, gdy w grze pojawiają się sekretne nagrody lub ukryte zakończenia?
Tak, fajnie kiedy twórcy nagradzają nas za zrobienie czegoś nietypowego.
Nie, nie lubię, gdy w grze jest coś, co można łatwo pominąć.

Czy lubisz, gdy seria gier posiada spin-offy?
Tak, fajnie jest zobaczyć co dzieje się z bohaterami poza główną opowieścią.
Nie, wolę gdy seria trzyma się głównej opowieści i nie robi skoków w bok.
Tylko, jeśli wydarzenia w spin-offie są niekanoniczne dla głównej opowieści.

Reklama
103 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 64

bimber_hyunjina

bimber_hyunjina

Super głosowanie🤍

Odpowiedz
3
Valt

Valt

•  AUTOR
Odpowiedz
2
Luczeq

Luczeq

Ale takie głosowania lubię!
Czy tylko ja mam wrażenie, że w Polsce nikt nie grał w Kingdom Hearts?

Odpowiedz
2
Valt

Valt

•  AUTOR

@Luczeq
Kilka osób grało, tam może z 5. xd Sam przyznam, że KH dopiero przede mną i trochę ciężko mi się zabrać za tak dużą serię i w dodatku z tak skomplikowaną fabułą, ale wiem, że warto. :P
W sumie to dziwne, że seria nie jest u nas popularna, w końcu mamy tam Disneya.

Odpowiedz
225

225

Wiem że piszę to trochę puźno i pewnie zapomniałeś już o istnieniu tego quizu ale powinna być jeszcze opcja że jest mi to obojętne

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@dziendobry1
Wciąż pamiętam o istnieniu quizu i zawsze fajnie jak ktoś odkopie jakiś stary quiz. xd
Myślałem nad opcją „Jest mi to obojętne”, ale uznałem, że nie dam, trzeba się na coś zdecydować, nie lubię w głosowaniach dawać opcji „obojętnie/nie wiem/nie mam zdania”, bo zaś to ma najwięcej głosów, a wolę żeby ktoś się zastanowił czy jednak dany element mu się podoba, czy jednak niezbyt.
Podobnie przy głosowaniach na jakieś gry nie lubię dawać opcji „Coś innego”, bo zaś głosują na to niezdecydowani. :P

Odpowiedz
Szpinter

Szpinter

Myślałem że tylko ja znam fable w Polsce :P

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Szpinter
Fable w Polsce jest dość znany i ma swoich fanów, więc spoko nie tylko ty. Sam co prawda grałem tylko w jedynkę niestety, ale gra świetna. :D

Odpowiedz
Def123

Def123

Super Quiz.
Polecam też grę https://mfo3.pl/388899

Odpowiedz
1
Def123

Def123

@Valt Ale może akurat ktoś się skusi…

Odpowiedz
Valt

Valt

•  AUTOR

@Def123
No ktoś na pewno.

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (3)
TrolPiotr

TrolPiotr

Świetny quiz! Był długi a pytania i odpowiedzi rozbudowane. Quiz byłby idealny gdyby była zawsze 3 opcja czyli ,,Zależy od…”
Czekam na więcej podobnych

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@TrolPiotr
Dzięki. :D Miała być trzecia opcja początkowo, dla niezdecydowanych, coś w stylu „Nie mam zdania.” lub „Nie przeszkadza mi ten element.”, ale uznałem, że wtedy może być za dużo głosów na taką trzecią opcję, więc wolałem żeby było nieco trudniej i trzeba było się na coś zdecydować. :p
Podobnych będzie jeszcze sporo zapewne, mam w planach różne głosowania też na przyszłość, ale też i kilka innych pomysłów.

Odpowiedz
Jin_Chaeji

Jin_Chaeji

Mega pomysłowe głosowanie ^^ Ode mnie obs ;)

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Rose_Pines
Dzięki. :D

Odpowiedz

Rifler54213

Fajny quiz, ale moim zdaniem łatwiej by było zrobić test wiedzy o wiedźminie xD

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Rifler54213
Wiem, że bez Wiedźmina dzień stracony, ale było go już tu trochę za dużo. xd
Co prawda mam tam jakieś nawet oryginalne pomysły na quizy o Wiedźmaku, ale to może kiedyś. :p

Odpowiedz
SuperKK2006

SuperKK2006

długi bardzo,ale fajny :)

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@SuperKK2006
Dzięki. :)

Odpowiedz
Uma

Uma

Noo, bardzo dopracowany!!Propsiki B))))

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Uma
Dzięki. :D

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej