Patryk

.Depresion.Horse.

Patryk

.Depresion.Horse.

imię: Jak to było? Nie pamiętam

miasto: Stajnia

o mnie: przeczytaj

30

O mnie

Okem to coś "o mnie"

Moje 2 konto to _Horze_

Jeżdżę konno od 6 lat.

Mam kota

Moje ulu zwierzęta to konie

Moja ulu rasa konia to koń fryzyjski

Bywa że popadam w fryzią gorączkę (że mam poczebe oglądania fryzów kupowania ich na sso itp. XD)

Kiedyś... Czytaj dalej

Ostatni wpis

.Depresion.Horse.

.Depresion.Horse.

Hay Zaczęłam robić quiz uwu Dobranoc Czytaj dalej
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Ostatni wpis autora: Wyświetl wpisy autora
.Depresion.Horse.

.Depresion.Horse.

AUTOR•  

Hay
Zaczęłam robić quiz uwu
Dobranoc

Odpowiedz
Wszystkie wpisy:
-Riva-

-Riva-

_Horze_ ? To ty 🥺?

Odpowiedz
.Depresion.Horse.

.Depresion.Horse.

AUTOR•  

UWAGA! PRZECZYTAJ TO!

Na samychQuizach jest coraz więcej hejterów. Chcę Was w pewnym sensie ostrzec. A głównie osoby młodsze. Starszym oczywiście też nie zaszkodzi przeczytać. Otóż na profilu nowej osoby, której nazwy nie pamiętam, pewien użytkownik napisał: ,,Wyp***dalaj to nie dla kidów". Jak sami zauważyliście nie było to grzeczne. Autorka profilu nie odpowiedziała, pewnie dlatego, że dopiero zaczyna (ok. 7 obs), ale jak mogliście zauważyć nic nie zrobiła. Użytkownik bez żadnego powodu naskoczył na nią. Na tej stronie jest coraz więcej dzieci 7-8 lat. Pomyślcie. Co one mają w takiej sytuacji zrobić? Ponadto dzieci w takim wieku raczej nie używają wulgaryzmów. Co jeśli by się nauczyły? Trzeba się bronić. Wiem, że nie każdy ma dobre argumenty. Jeśli ktoś pisze na Waszym profilu podobne rzeczy, które zostały przedstawione powyżej, po prostu nie ma dobrych argumentów. Brońcie się przed takim kimś. Mam nadzieje, że rozumiecie i, że tak nie postępujecie.

Skopiujcie to na swój profil…

Author: Luna.Horse

Odpowiedz
1
.Depresion.Horse.

.Depresion.Horse.

AUTOR•  

hej wgl o wow wlazłam tu qwp
akurat jak weszłam to dostałam od obs xDDDDD
co tam u was? u mnie nie wspominać xD
meh ale ze mnie leń ale musze zrobić jakiś quiz o koniach anie jakiś beznadziejny jak mam qwp
teraz wpisy będą choć 3 razy w tygodniu
dobra fa bo nwm co robić xD

Odpowiedz
GwiezdnyKon123

GwiezdnyKon123

@.Depresion.Horse. Hej
XD
U mnie ok
.

Odpowiedz
1

_..._

Odpowiedz
2
.Depresion.Horse.

.Depresion.Horse.

AUTOR•  

Hej
Jedyne co mi zostało do życia to faszerowanie się tabletkami aby dożyć może kilka dni więcej ⚰️

Odpowiedz
1
-jestem-szalona-

-jestem-szalona-

Odpowiedz
1