Patryk
102

Fanka-Anime

Patryk
102

Fanka-Anime

imię: 隻眼の王

miasto: 13 Dzielnica

www: youtube.com

o mnie: przeczytaj

17352

O mnie

Ohayō! 🍜

19-latka jarająca się japońską kulturą, ryżowymi opowieściami i japońską muzyką.

Moje ulubione zespoły: Coldrain, BMTH, Ling Tosite Sigure, One Ok Rock, Asking Alexandria, Survive Said The Prophet, blink-182, Falling in reverse, Black Veil Brides i wiele więcej.... Czytaj dalej

Ostatni wpis

Fanka-Anime

Fanka-Anime

Hej, polećcie mi jakieś piosenki, obojętnie z jakiego gatunku ;3 Zobacz zdjęcie
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Fanka-Anime

Fanka-Anime

AUTOR•  

Cześć! Zostałam nominowana przez Meguchan do pytań, więc oto moje odpowiedzi:
1. KTO BYŁ TWOIM PIERWSZYM OBSERWATOREM?
Nie pamiętam :c
2. TWOJA ULUBIONA PIOSENKA?
Asking Alexandria – I Won’t Give In ♥
3. MASZ CHŁOPAKA?
Liczy się wyśniona postać z Anime?
4. ILE OSÓB NA SQ WIE, JAK WYGLĄDASZ?
Jedna – Patryczek :*
5. KIEDY JAKIŚ QUIZ?
Szykuje opowiadanko ^^
6. ILU MASZ WROGÓW NA SQ?
Chyba nie mam.
7. NIE LUBISZ JAKIŚ OSÓB NA SQ?
Nie.

Nominuje:
@Czekoladka3144
@__Red_Shadow__

Odpowiedz
1
Silently

Silently

Dzięki, ale ja już miałam tą nominację 😂

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

@__Red_Shadow__ Ojć To trudno 😂

Odpowiedz
1

L...z

Czemu Meguchan skojarzyłem z Megumin?

Odpowiedz
1
Kirigumi

Kirigumi

Jak ty robisz te miniaturki? Są super ?

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

Bardzo dziękuje, robię w pixlr.com ?

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

AUTOR•  

Hej! Dziękuje za 150 obserwatorów :D Mega się cieszę! W ogóle zaraz święta więc – Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! ??

Odpowiedz
1
Riykiki

Riykiki

@Fanka-Anime Wzajemnie:D

Odpowiedz
1
lilibarbi123

lilibarbi123

@Fanka-Anime nawzajem XD

Odpowiedz
1
Tokyo_Neko

Tokyo_Neko

@Fanka-Anime Nawzajem :3

Odpowiedz
1
lilibarbi123

lilibarbi123

@Czekoladka3144 nawzajem XD

Odpowiedz
1
Tokyo_Neko

Tokyo_Neko

@lilibarbi123 Dzięki xD

Odpowiedz
1
lilibarbi123

lilibarbi123

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Nawzajem

Odpowiedz
1
Zaneta_Litwin

Zaneta_Litwin

nawzajem !!! ^.^

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR
Odpowiedz
1
Twylla

Twylla

Gratulacje i nawzajem! ??

Odpowiedz
1
Zaneta_Litwin

Zaneta_Litwin

Odpowiedz
1
naightmare

naightmare

Trafiłam na twój profil przypadkowo ale myśle że zostanę tu na dłużej , leci obs :3

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

Cieszę się i dziękuje ?

Odpowiedz
1
naightmare

naightmare

@Fanka-Anime wgl , bardzo ładne masz miniaturki do quizów ;)

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

@naightmare Dzięki :D

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Ciekawy z ciebie człowiek, więc masz obserwa?

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

Dzięki :D

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Jak jest jeden mangozjeb i drugi mangozjeb to według mojej logiki powinny się solidarnie wspierac na wzajem wiec nie ma za co ?

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

:)

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Tym razem to ja dziękuję za obserw

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

A tak w ogóle… skąd masz te miniaturki? Sama robisz? Są śliczne❤

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

Tak, większość sama to kwestia praktyki, uwielbiam robić miniaturki ? i dziękuje ^^

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Skoro uwielbiasz to od czasi do czasu mogłabyś i mi robić? Byłoby miło?

Odpowiedz
1
Fanka-Anime

Fanka-Anime

•  AUTOR

Czemu nie :D

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Yeeeeeeeeeeey!

Odpowiedz
1
Freihoff

Freihoff

Zrobiłabyś mi miniaturkę do undertale?

Odpowiedz
1