Patryk

Rin.Enoki

Patryk

Rin.Enoki

www: anime-odcinki.pl

o mnie: przeczytaj

13954

O mnie

🏆 "Prawdziwy bohater przebrnie przez każdą przeszkodę, jaką życie rzuci mu pod nogi!"-All Might 🏆

Ostatni wpis

Rin.Enoki

Rin.Enoki

Kocham to nooo On najlepszy💜 Zobacz zdjęcie
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Ostatni wpis autora: Wyświetl wpisy autora
Rin.Enoki

Rin.Enoki

AUTOR•  

Kocham to nooo
On najlepszy💜

Odpowiedz
7
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@Rin.Enoki „on najlepszy” pisałaś to samo o jonathanie i josephie, pewnie z josuke też tak będzie lool

Odpowiedz
-Yuki-

-Yuki-

Jeju jesteś żałosna… Jojo to najbardziej shitowe anime. Nie polecam tego gówna chyba że chcesz być gejem lol

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@-Yuki- jestem gejem

Odpowiedz
-Yuki-

-Yuki-

@Rin.Enoki A no chyba że tak to przepraszam i pozdrawiam cieplutko ;>

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR
Odpowiedz
-Yuki-

-Yuki-

@Rin.Enoki Ale bym sobie poczytał mangę DxD

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@-Yuki- kono Dio da

Odpowiedz
-Yuki-

-Yuki-

@Rin.Enoki Chyba sobie zamówię jak będę miał okazję xD

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@-Yuki- Oh no

Odpowiedz
1
-Yuki-

-Yuki-

@Rin.Enoki Nw o co chodzi DxD to świetna seria

Odpowiedz
Wszystkie wpisy:
..Angel..

..Angel..

Obserwacja za obserwację?

Odpowiedz
ama13P

ama13P

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

AUTOR•  

Nominka od @Tanin 💋

1. Drugie imię
💙💚Róża :))))

2. Ile smaków fanty piłeś?
💙💚1

3. Ulubiona książka
💙💚Koń i jego chłopiec

4. Ulubiona bajka Disneya
💙💚Mulan

5. Kolor ściany w pokoju
💙💚biały

6. Jesteś w związku?
💙💚Nie

7. Lubisz mnie?
💙💚Tak

8. Mam to rozwiązać?
💙💚Cooo

9. Napisz ulubione konto na świecie
💙💚Dalej nie kumam XD

10. Nominuj tyle osób ile liter ma twoje imię.
💙💚Nje

Oznaczam tych co też lubią dramy XDD

Odpowiedz
11
Rin.Enoki

Rin.Enoki

AUTOR•  

Nominka od @Asuka

1. Masz swój ulubiony kubek?
💖Nie

2. Jeśli tak to jaki?
💖.

3. Masz jakiś sekret o którym NIKT nie wie?
💖ta

4. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka
💖Nie wiem

5.Kim chcesz zostać w przyszłości?
💖leniem albo shinobi

6. HP vs PJ?
💖Hp

7. PJ vs Marvel?
💖PJ

8. HP vs Marvel?
💖HP

9. Ulubiona osoba na SQ?
💖 @Asuka XD

10. Czy masz wrogów?
💖Nie wiem

11. Jeśli tak to ilu?
💖?

12. A przyjaciół?
💖Nie wiem, 1-2?

13. Masz IBFF
💖Nie wiem czy tak to działa ale @Elizabet-San

14. Znasz autorkę tej nominki?
💖Nie

15. Znasz aplikacje (grę) GachaLife?
💖kojarzę

16. Jeśli tak… Lubisz ją?
💖,

17. Ulubiony youtuber?
💖Naruciak

18. Ulubiona książka?
💖Koń i jego Chłopiec- Opowieści z Narnii

19. Ulubiony przedmiot szkolny?
💖w-f

20. Matma vs polski?
💖polski

21. WF vs muzyka?
💖w-f

22. Nominuj tyle osób ile liter, znaków itp. Ma twoja nazwa
💖Rinusie
@-Yuki-
@Elizabet-San
@Akar-san
@TheBlackRose_Loko
@Tanin
@Twylla
@Fanka-Anime
@Tokyo_Neko
Oznaczam moich ziomków (Niby z nimi nie pisze ale jednak bardzo lubię XD oprócz tego pierwszego ❤)

W ogóle ostatnio oglądam ciągle draaaamy! Anime nie. Poleci ktoś fajne miłosne, szkolne, japońskie, dobre dramy? XD 💋 Ostatnio obejrzana to Honey

Odpowiedz
16
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@Rin.Enoki teraz widać, że nie umiem pisać mmm
@Elizabeth-San
@Akari-san

Odpowiedz
1
Asuka

Asuka

@Rin.Enoki 9. oooo ♥♥♥ ❤💗

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@Asuka Jak nie ty to ktoo😇💋

Odpowiedz
1
Asuka

Asuka

@Rin.Enoki Jeziu love <333

Odpowiedz
1
Asuka

Asuka

@Rin.Enoki też bym cię tam napisała, ale nie liczyłam cię, ani osób z messa innych jako quizy, bo tam z wami piszę xdd inaczej to to by się nie zmieściło w jednej osobie xd

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR

@Asuka Ohaha
W sumie to chciałam dać siebie ale pomyślałam o tobie XD

Odpowiedz
1
Asuka

Asuka

@Rin.Enoki haha xd

Odpowiedz
1
-Yuki-

-Yuki-

Ej odpisz mi
na sq w wiadomosciach

Odpowiedz
1
Rin.Enoki

Rin.Enoki

•  AUTOR
Odpowiedz