Patryk

_Fairy_

Patryk

_Fairy_

imię: Mercy Me

miasto: Animeworld

www: wattpad.com

o mnie: przeczytaj

289

O mnie

(Zapraszam na mojego Wattpada, na którym jest jeszcze więcej moich książek! ;))
https://www.wattpad.com/user/_Fay__

Witam wszystkich, którzy zgubili się w odmętach internetu i przypadkiem zawitali na mój profil. Na tym kącie piszę od niedawna, dlatego na razie jest... Czytaj dalej

Ostatni wpis

_Fairy_

_Fairy_

Ogólnie bardzo nie fajnie, ale skończył mi się zapas rozdziałów do wrzucania, które ... Czytaj dalej

Odznaki

Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Ostatni wpis autora: Wyświetl wpisy autora
_Fairy_

_Fairy_

AUTOR•  

Ogólnie bardzo nie fajnie, ale skończył mi się zapas rozdziałów do wrzucania, które napisałam w wakacje :/
W szkicach mam parę zaczętych prac, ale nie mam czasu aby je skończyć. Sami rozumiecie 3 gimnazjum to czas gdzie liczą się oceny i tylko oceny, dlatego próbuję zdać wszystko na 4 albo 5.
Jutro powinien powinien pojawić się one shot z 'The Nun', a co do daty publikacji reszty opowiadań to nie mam pojęcia.
Może w poniedziałek będzie Demi bo to luźna książka i mogę tam walnąć co tylko chce (nawet 10 słów i będzie dobrze xD), ale to muszę mieć najpierw pomysł. Macie jakieś zamówienia? :3
Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :*

Odpowiedz
4
DorotqaPL

DorotqaPL

@_Fairy_ Współczuje, że akurat wy macie taki rocznik, gdzie musicie więc walczyć o miejsca w liceach. Ja przechodziłam przez to rok temu… i życzę Ci powodzenia. A co do ocen, to musisz mieć nie tylko 5 ale i 6! Nawzajem miłego dnia <3

Odpowiedz
_Fairy_

_Fairy_

•  AUTOR

@DorotqaPL
Kurcze fajne pocieszenie xD

Odpowiedz
1
Life_less

Life_less

^^

Odpowiedz
DorotqaPL

DorotqaPL

@_Fairy_ Nie martw się, „BĘDZIE DOBRZE” XD

Odpowiedz
_Fairy_

_Fairy_

•  AUTOR
Odpowiedz
1
Wszystkie wpisy:

D...9

Obserwacja za obserwację?

Odpowiedz
_Fairy_

_Fairy_

•  AUTOR

@Dawcio9
Nie dzięki
Bardzo proszę, może nie zaśmiecaj innym tablicy?

Odpowiedz

D...9

@_Fairy_ Szkoda że nie obs za obs :/

Odpowiedz
_Fairy_

_Fairy_

AUTOR•  

Nominacja od @Puppet. Dziękuję :3
1. Lubisz mnie? :33
Lubiem wszystkich!
2. Czego najbardziej się boisz?
Nie wiem xD
3. Znasz użytkownika @OlinkaT55 ?
Nieee chyba…
4. Podobają ci się swoje opowiadania i quizy?
Tak ;3
5. Kakałko czy Kawa?
Kawa
6. Ile masz serc?
115
7. Lubisz pisać rp?
Nie przepadam
8. Nominuj tyle osób ile jest pytań, razem z tym!
@_Miss_Edgeworth_
@Litenka11
@Unknown-chan
@Sejiko
@MissSlytherin
@UnicornGirl-
@Diablo7991

Odpowiedz
3
SzUsta_Blednosc

SzUsta_Blednosc

Jezu, ten avatar mnie rozj#*@/ na dwie części.

Zaje.bisty jest.

Odpowiedz
_Fairy_

_Fairy_

•  AUTOR

@SzUsta_Blednosc
Jest na mojej liście do obejrzenia, ale ma ona z 1000 pozycji i zabiorę się za niego za… bardzo długi czas T_T

Odpowiedz
1
SzUsta_Blednosc

SzUsta_Blednosc

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (2)
Unknown-chan

Unknown-chan

Dziękuję za obserwację 🖤 Czym sobie zasłużyłam?

Odpowiedz
1
_Fairy_

_Fairy_

•  AUTOR

@Unknown-chan
Będąc szczera to chciałam być bliżej z założycielką SameQuizy Literature Club :/

Odpowiedz
1
_Fairy_

_Fairy_

AUTOR•  

Nominacja od @Alsephina :D

1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Na ten moment? Hmm…
Kream – Iggy Azalea xD

2. Ile masz osób w klasie?
22, ale jedna nie chodzi z prywatnych przyczyn :c

3. Twoja ulubiona pora roku?
Chyba jesień

4. A najmniej ulubiona?
Lato

5. SQ czy YT?
Nie wiem. Na yt jest więcej dojrzałych osób i dramy są ciekawsze, więc chyba yt :3

6. Myślisz że przy jakiej ilości obserwatorów się zatrzymasz?
Dlaczego miałabym się zatrzymać? Nie rozumiem pytania xD

7. Opisz swoje/swoją IBFF 2 słowami
Po*ierdolona
Młoda xD

8. Twój ulubiony kolor?
Umm.. nie wiem…

9. Nominuj tyle osób ile jest w Twoim nazwisku liter
@Diablo7991
@_Miss_Edgeworth_
@Neo_Mak

Odpowiedz
3
Pestilence

Pestilence

@_Fairy_ Okay 😂

Odpowiedz
_Fairy_

_Fairy_

•  AUTOR
Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (3)