W ilu procentach przypominasz Edwarda Masona?


Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 16

Camilizer2

Camilizer2

0-24%

Odpowiedz
TolaFoster

TolaFoster

25-50%
Idealnie XD

Superowy quiz <33

Odpowiedz
1
Amulcia

Amulcia

•  AUTOR

@TolaFoster cieszę się czyli! 🤙
DZIĘKI ❤️

Odpowiedz
1
Natsuiri

Natsuiri

25-50%
Fajny quiz 🖤

Odpowiedz
1
Amulcia

Amulcia

•  AUTOR

@Natsuiri Dzięki ♥

Odpowiedz
1
.Nathan-Kun.

.Nathan-Kun.

0-24%
Można się było tego spodziewać XD
I wgl, Angles of Death, ah✨ moje pierwsze anime

Odpowiedz
1
Amulcia

Amulcia

•  AUTOR

@.Nathan-Kun. XDD mi wyszedł najwyższy wynik, chyba coś mam z głową już nie tak
moje nie pierwsze, ale nadal sentyment mam 😻

Odpowiedz
1
Kayu

Kayu

73-100%
O fajny desing ma

Odpowiedz
1
Amulcia

Amulcia

•  AUTOR

@Kayu okey! tylko zrobię to jutro, ok?
bo teraz nie mam zbytnio czasu, a poza tym muszę znaleść jakiś cool rysunek :>

Odpowiedz
1
Kayu

Kayu

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (4)
Junoru

Junoru

0-24%
Można było się tego spodziewać XDD

Odpowiedz
1
Amulcia

Amulcia

•  AUTOR

@Junoru no cóż XD

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej